رکورد نصب بزرگترین توربین بادی جهان در کمترین زمان ممکن شکسته شد

یک شرکت چینی توانسته است بزرگترین توربین بادی جهان را در کمترین زمان ممکن نصب کند. نصب این توربین تنها در ۲۴ ساعت رکورد نصب توربین‌های بادی بزرگ را جابجا کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرعت در فرایند نصب توربین‌های بادی می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های ساخت و ساز را نیز […]

یک شرکت چینی توانسته است بزرگترین توربین بادی جهان را در کمترین زمان ممکن نصب کند. نصب این توربین تنها در ۲۴ ساعت رکورد نصب توربین‌های بادی بزرگ را جابجا کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرعت در فرایند نصب توربین‌های بادی می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های ساخت و ساز را نیز کاهش دهد. همچنین در صورتی که مزارع بادی فعالیت خود را سریعتر آغاز کنند پیروزی بزرگی نیز برای صنعت انرژی تجدیدپذیر باد به شمار می‌آید.

شرکت چینی توانسته بزرگترین توربین بادی جهان را تنها در ۲۴ ساعت نصب کند. این دوربین با توانی معادل ۱۶ مگاوات توسط شرکت گلد ویند ساخته شده در حال حاضر توانسته فهرستی از اولین‌های جهان را به خود اختصاص دهد. یکی از ابزارهای حیاتی برای تولید برق با استفاده از باد توربین‌های بادی است. شرکت چینی CSSC Haizhuang پیش از این مدعی ساخت یک دوربین ۱۸ گاواتی بوده است اما گلدویند در نهایت با تکمیل سریعتر نصب توربین‌ها توانست این عملیات را از نظر مالی کاملاً مقرون به صرفه ارائه کند.

ادعای نصب توربین بادی در زمانی اندک توسط شرکت گلدویند خبر خوبی برای صنعت محسوب می‌شود. زیرا میدانیم که نصب سریع این توربین‌ها با این سرعت امکان‌پذیر بوده و می‌توان پروژه‌های بادی را هرچه سریع‌تر فعال کرد. رکورد دیگر مربوط به این توربین تولید ۳۸۴.۱ مگاوات ساعت انرژی تنها در عرض ۲۴ ساعت بوده که می‌تواند برای مصرف انرژی ۱۷۰ هزار خانه کافی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال