رونمایی ایسوس از گوشی هوشمند ایسوس لایو؛ صفحه‌نمایش 5 اینچی به همراه چیپ مدیاتک

شرکت ایسوس سرانجام تصمیم گرفت از برند ذن‌فون خود کمی فاصله بگیرد و یک گوشی جدید با طراحی تازه و البته با سبک و سیاق خود را روانه بازار کند و در همین راستا هم نیز از گوشی جدید و میان‌رده ایسوس‌لایو در کشور برزیل رونمایی کرده است. علی‌رغم اینکه با برند جدیدی از ایسوس […]

شرکت ایسوس سرانجام تصمیم گرفت از برند ذن‌فون خود کمی فاصله بگیرد و یک گوشی جدید با طراحی تازه و البته با سبک و سیاق خود را روانه بازار کند و در همین راستا هم نیز از گوشی جدید و میان‌رده ایسوس‌لایو در کشور برزیل رونمایی کرده است. علی‌رغم اینکه با برند جدیدی از ایسوس روبرو هستیم، اما با نگاهی به مشخصات این گوشی تازه وارد می‌توان دریافت که ایسوس آنچنان هم از سری ذن‌فون فاصله نگرفته است؛ چراکه مشخصات این دستگاه با گوشی Zenfone Go برابری می‌کند. در واقع باید اینطور گفت که گوشی جدید ایسوس فقط نامی نو دارد و در قالب همان پلتفرم طراحی و سخت‌افزاری قبلی عرضه شده است.

Asus Live

گوشی ایسوس‌لایو از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل به همراه دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2070 میلی‌آمپرساعتی برخوردار بوده و قلب تپنده آن را یک چیپست MT6580 مدیاتک تشکیل داده است. تجهیزات تصویربرداری ایسوس‌لایو هم نیز مانند گوشی مذکور بوده و از یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0 به همراه دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره‌ می‌برد. شباهت این دوگشی به حدی است که ایسوس‌لایو هم مانند ذن‌فون گو از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و لی با این تفاوت که دیگری خبری از پشتیبانی LTE نیست.

Asus Live-1

در بحث اندازه‌ها هم این دو گوشی شبیه به هم بوده؛ بدین گونه که ایسوس‌لایو دارای ابعادی در حدود 144.5 × 71× 9.98 میلی‌متر بوده و وزن آن با 5 گرم اضافه، حدود 140 گرم است.

باید گفت که برخی تفاوت‌ها در گوشی جدید ایسوس از جمله تنوع رنگی بیشتر و قاب‌های دور گوشی با رنگ‌های آبی، صورتی و زرد به چشم می‌خورد. گفتنی است ایسوس‌لایو دارای یک آنتن تلویزیون دیجیتال داخلی بوده و در کشور برزیل این قابلیت از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است که به همین علت هم گمان می‌رود این گوشی با این نام عرضه شده است.

شایان ذکر است که گوشی هوشمند ایسوس‌لایو در برزیل قیمتی 211 دلاری خواهد داشت. تا این لحظه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه جهانی و قیمت آن در دیگر بازارها منتشر نشده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال