اپل یک میلیارد دستگاه فعال در دست کاربران دارد

در حالی که اخبار امروز همه از کاهش فروش شرکت بزرگ اپل در سال 2015 حکایت داشتند، در طرف مقابل داستان، این شرکت به موفقیت حائر اهمیتی در کار خود رسیده و اعلام کرده که حالا بیش از یک میلیارد گجت فعال در بازار دارد. البته این رقم حتی نسبت به تعداد دستگاه فعال مبتنی […]

در حالی که اخبار امروز همه از کاهش فروش شرکت بزرگ اپل در سال 2015 حکایت داشتند، در طرف مقابل داستان، این شرکت به موفقیت حائر اهمیتی در کار خود رسیده و اعلام کرده که حالا بیش از یک میلیارد گجت فعال در بازار دارد. البته این رقم حتی نسبت به تعداد دستگاه فعال مبتنی بر پلتفرم محبوب گوگل، یعنی اندروید در سال 2014 هم نیز کمتر است.

اگرچه باتوجه به اینکه پلتفرم اندروید را تولیدکنندگان بسیاری برمی‌گزینند و محصولات اندرویدی تنوع قیمتی زیادی هم دارند، میزان فروش اپل آن هم به میزان یک میلیارد دستگاه که مالکیت iOS را تنها در اختیار خود دارد و محصولات این شرکت هم رنج قیمتی بالایی دارند، بسیار چشم‌گیر و قابل توجه است. بر اساس گفته اپل این تعداد دستگاه شامل آیفون، آی‌پد، مک، آپیاد‌تاچ، اپل تی‌وی و اپل واچ است که در 90 روز گذشته مورد رصد قرار گرفته و وارد سیستم‌های خدماتی این شرکت نظیر اپ استور شده‌اند.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در این رابطه با انتشار بیانیه‌ای گفت: ” به لطف فروش موفقیت آمیز محصولاتمان و رکورد فروش آیفون، اپل واچ و اپل‌تی‌وی، تیم اپل بزرگترین و بهترین سه‌ماهه را در تاریخ این شرکت پشت سر گذاشت. رشد سرویس‌های خدماتی و کسب وکار ما در طول این سه‌ماه شتاب گرفته و منجر به ثبت نتایج و رکوردهای مهمی برای ما شده است. بتازگی و با رد شدن دستگاه‌های فعالمان از مرز یک میلیارد دستگاه وارد مرحله مهمی از کسب و کارمان شدیم.”

گفتنی است، شرکت‌های دیگری نظیر گوگل زودتر از اپل از مرز یک میلیارد دستگاه گذشته بودند؛ اما باتوجه به اپل تنها خود سخت‌افزار و نرم‌افزارش را تولید می‌کند، این میزان دستگاه فعال برای اهالی کوپرتینو یک دستاورد عظیم تلقی می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال