این قاب محافظ درگاه هدفون را به آیفون 7 باز می‌گرداند

شاید مدت‌ها قبل از معرفی آیفون 7، اکثر کاربران دنیای تکنولوژی باتوجه به شایعات پیرامون این گوشی می‌دانستند که اپل در آیفون جدید خود درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را حذف می‌کند. با معرفی رسمی این گوشی و تایید این موضوع، بسیاری از کاربران از حذف این درگاه عصبانی و ناامید شدند و برخی دیگر به […]

شاید مدت‌ها قبل از معرفی آیفون 7، اکثر کاربران دنیای تکنولوژی باتوجه به شایعات پیرامون این گوشی می‌دانستند که اپل در آیفون جدید خود درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را حذف می‌کند. با معرفی رسمی این گوشی و تایید این موضوع، بسیاری از کاربران از حذف این درگاه عصبانی و ناامید شدند و برخی دیگر به دنبال راه‌حل‌های جایگزین گشتند که به نظر می‌آید یک راه‌حل مناسب برای آن پیدا شده باشد.

این قاب محافظ درگاه هدفون را به آیفون 7 باز می‌گرداند

حال قاب محافظ جدیدی وارد بازار شده که می‌تواند درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را به آیفون 7 بازگرداند. این قاب نه‌تنها دارای این درگاه بر روی خود است، بلکه ورودی لایتنینگ را هم با خود یدک می‌کشد و دارای چندین پورت متفاوت است. باتوجه به اینکه این قاب محافظ هنوز به طور کامل بر روی آیفون 7 تست نشده هنوز از چگونگی عملکرد آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

قاب محافظ آیفون 7 که دارای درگاه هدفون است را دو برادر تولید کرده‌اند و قصد دارد با ایجاد وب‌سایتی، این قاب را با قیمت 49 دلار برای فروش قرار دهند.

این قاب محافظ درگاه هدفون را به آیفون 7 باز می‌گرداند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال