این کیبورد عرضه شده توسط مایکروسافت برای آیفون‌های اپل است

Word Flow نام یکی از محبوب‌ترین کیبوردها در میان گوشی‌های‌هوشمند است. این کیبورد که در انحصار مایکروسافت و ویندوزفون بوده به زودی قصد دارد راه خود را بر روی iOS و آیفون‌های اپل باز کند چراکه مایکروسافت به زودی این کیبورد را راهی سیستم‌عامل اپل خواهد کرد. غول نرم‌افزار دنیا فعلا در حال بررسی این […]

Word Flow نام یکی از محبوب‌ترین کیبوردها در میان گوشی‌های‌هوشمند است. این کیبورد که در انحصار مایکروسافت و ویندوزفون بوده به زودی قصد دارد راه خود را بر روی iOS و آیفون‌های اپل باز کند چراکه مایکروسافت به زودی این کیبورد را راهی سیستم‌عامل اپل خواهد کرد. غول نرم‌افزار دنیا فعلا در حال بررسی این کیبورد بر روی iOS است و به زودی آن را برای عموم عرضه خواهد کرد. برخی منابع بر این باورند که مایکروسافت قصد دارد برای گوشی‌های‌ آیفون اپل حالت مخصوص یک دستی را در این کیبورد به شکلی متفاوت‌تر از ویندوزفون‌ها قرار دهد.

همان‌طور که گفتیم کیبورد مایکروسافت بر روی گوشی‌های ویندوزفون دارای حالت یک‌دستی است اما این شرکت قصد دارد در آیفون‌های اپل از روشی متفاوت‌تر استفاده کند. حالت یک‌ دستی کیبورد مایکروسافت در iOS طوری طراحی شده که با فعال شدن این قابلیت کیبورد به طرف راست یا چپ متمایل می‌شود و کاربر می‌تواند با یک دست خود با راحتی کار تایپ کردن را انجام دهد.

علاوه‌بر حالت یک‌دستی کیبورد مایکروسافت، بقیه‌ی ویژگی‌های این کیبورد همانند ویژگی‌هایی که در ویندوزفون مشاهده می‌کنید خواهد بود. از جمله ویژگی‌های کیبورد مایکروسافت می‌توان به پیشنهاد کلمات و ایموجی‌های مختلف اشاره کرد. مایکروسافت به زودی این کیبورد را برای iOS منتشر خواهد کرد و انتظار می‌رود کاربران اندروید نیز تا پایان سال میلادی بتوانند این کیبورد را دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال