با تاچ پد نامرئی کمپانی Moky آشنا شوید

بسیاری از مردم برای راحتی تایپ کردن با تبلت از کیبورد‌های طراحی شده برای تبلت‌ها استفاده می‌کنند. بسیاری از این کیبورد‌ها نیز همانند لپ تاپ‌ها و باز هم برای راحتی کاربران دارای تاچ پد می‌باشند و بسیاری نیز فاقد این ویژگی هستند. در هنگام استفاده از این نوع کیبورد‌ها، حرکت دستان شما به سمت تاچ […]

بسیاری از مردم برای راحتی تایپ کردن با تبلت از کیبورد‌های طراحی شده برای تبلت‌ها استفاده می‌کنند. بسیاری از این کیبورد‌ها نیز همانند لپ تاپ‌ها و باز هم برای راحتی کاربران دارای تاچ پد می‌باشند و بسیاری نیز فاقد این ویژگی هستند. در هنگام استفاده از این نوع کیبورد‌ها، حرکت دستان شما به سمت تاچ پد یا صفحه نمایش تبلت وقت زیادی را از شما می‌گیرد. به همین دلیل کمپانی Moky با ایده‌ای جالب کیبورد‌هایی با تاچ پد نامرئی را طراحی کرده است.

این کیبورد که به گفته‌ی این کمپانی اولین کیبورد دارای تاچ پد نامرئی می‌باشد با استفاده از اینفرارد و حرکت دستان شما بر روی دکمه‌های کیبورد کار استفاده از تاچ پد را بسیار راحت‌تر می‌کند. بدین ترتیب کافیست همانند عکس، دستان خود را به آرامی بر روی کیبورد بکشید و نشان‌گر صفحه نمایش تبلت را به حرکت در آورید.

با تاچ پد نامرئی کمپانی Moky آشنا شوید

از دیگر ویژگی‌های این تاچ پد نامرئی قابلی کلیک کردن بر روی نقطه‌ی مورد نظر است . برای این کار  کافیست خیلی آرام بر روی محل مورد نظر با دستان خود ضربه‌ای را به کیبورد بزنید. این کیبورد توسط نسخه‌ی چهارم بلوتوث به تبلت یا گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. دکمه‌های کیبورد به طوری طراحی شده تا مشکلی را برای تایپ کردن نداشته باشید.

همانند تاچ پد‌های موجود در لپ تاپ، قابلیت بالا و پایین آوردن صفحات و زوم کردن نیز در این تاچ پد تعبیه شده است. این کیبورد تاکنون پیش فروش بسیار خوبی را داشته است. قیمت هر عدد از این کیبورد 69 دلار می‌باشد و ماه اکتبر برای عرضه‌ی آن تایین شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال