تصاویر گوشی F8331 سونی با بهره‌مندی از طراحی جدید منتشر شد

همان طور که می‌دانید شرکت سونی آخرین نسل از سری ایکس خود را به تازگی در منطقه امریکای شمالی در دسترس قرار داده است. این در حالی است که اخیرا خبرهای جدیدی در مورد نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری ایکس سونی به گوش می‌رسد. وب‌سایت خبری GSMArena به تازگی تصاویر جدید از پرچمدار گوشی‌های هوشمند شرکت […]

همان طور که می‌دانید شرکت سونی آخرین نسل از سری ایکس خود را به تازگی در منطقه امریکای شمالی در دسترس قرار داده است. این در حالی است که اخیرا خبرهای جدیدی در مورد نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری ایکس سونی به گوش می‌رسد.

وب‌سایت خبری GSMArena به تازگی تصاویر جدید از پرچمدار گوشی‌های هوشمند شرکت سونی را منتشر کرده است که با اسم مدل F8331 فعلا شناخته می‌شود. اما سوال اینجاست که در این تصاویر چه چیز جدید و قابل اشاره‌ای دیده می‌شود؟

همان طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید شرکت سونی در این مدل نسبت به قبل بیشتر به طراحی گوشی خود اهمیت داده است. این گوشی دارای بدنه‌ای بسیار باریک بوده و در بخش جلویی در کناره‌های آن کاملا صیقلی خواهد بود. بلندگوی قدامی گوشی و همچنین سخت‌افزار سرویس NFC نیز در بخش جلویی گوشی دیده می‌شود.

در بخش خلفی آن آرایشی کاملا جدید برای فلاش‌های LED دیده می‌شود. از طرفی یک پنل مجزا دیگر نیز در بخش پشتی گوشی دیده می‌شود که هنوز در حد یک راز بوده و کاملا مرموز است. اکسپریا F8331 سونی دارای پنل پشتی فلزی بوده . خطوط آنتن نیز در قسمت زیرین آن قرار گرفته است.

درگاه USB Type-C نیز در بخش زیرین دستگاه قرار گرفته که از نوع خود در محصولات شرکت سونی، برای اولین بار است که دیده می‌شود. سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز در قسمت فوقانی گوشی جای داده شده است. کلید پاور گوشی نیز که در کناره بدنه آن قرار دارد به نظر می‌رسد همانند گوشی‌های سری اکسپریا زد5 و یا ایکس سونی از سنسور تشخیص دهنده اثر انگشت برخوردار باشد.

براساس تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد شرکت سونی هنوز هم از قاعده‌های محبوب خود پیروی کرده و در واقع قصد دارد این گوشی را با یک نمایشگر با دقت 1080p وارد بازارهای فروش نماید. علاوه بر آن انتظار می‌رود هر دو دوربین قدامی و خلفی گوشی قابلیت فیلمبرداری با دقت 4K داشته باشند.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان معرفی گوشی اکسپریا F8331 سونی در دسترس نیست. شرکت سونی گزینه‌های بسیار زیادی را بر روی میز خود دارد. شاید بهترین انتخاب برای این شرکت معرفی این گوشی طی رویداد IFA 2016 در ماه سپتامبر باشد. نظر شما در این رابطه چیست؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال