تصویری کاملا واضح از گلکسی نوت 7 مشکی منتشر شد

شرکت سامسونگ در نهایت در تاریخ 12ام مرداد ماه از فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل خواهد آورد. از این رو مشتاقیم تا ببینیم در پایان کار این گوشی چگونه خواهد بود. این در حالی است که قبلا تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده […]

شرکت سامسونگ در نهایت در تاریخ 12ام مرداد ماه از فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل خواهد آورد. از این رو مشتاقیم تا ببینیم در پایان کار این گوشی چگونه خواهد بود. این در حالی است که قبلا تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده بود و ازاین رو در ذهنمان تصاویر خوبی را از آن تجسم کرده‌ایم. اما در هر صورت نمی‌توان به صورت 100 درصد به آنها اعتماد کرد.

به تازگی تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است که نشان‌ دهنده نسخه مشکی رنگ گلکسی نوت 7 می‌باشد. خوشبختانه کیفیت تصویر ثبت شده از این گوشی بسیار مناسب است. اما متاسفانه در هنگام عکاسی از این گوشی، تلفن هوشمند بر روی حالت آماده به کار خود بوده و تنها چیزی که می‌توان به آن اشاره کرد مربوط به قابلیت always on نمایشگر ان خواهد بود.

اما مورد جالبی که می‌بایست به آن اشاره کرد مربوط به این موضوع می‌باشد که سنسورهای موجود در بخش بالایی نمایشگر گوشی نیز کاملا واضح و آشکار بوده و از این رو می‌توان اطلاعات بسیار خوبی را از آنها به دست آورد. دوربین سلفی، فلاش LED سلفی و همچنین یک حسگر دیگر که احتمالا مربوط به اسکنر عنبیه چشم باشد در این بخش قرار دارند.

دیگر حسگرهای مربوط به این گوشی در این بخش در زیر یک نوار مشکی رنگ مخفی شده‌اند. البته این نوار مشکی تا حدی نیمه شفاف بوده و از این رو می‌توان تا حدودی آنها را نیز تشخیص دهیم. اگر به یاد داشته باشید قبلا هم تصویر قاب جلویی این گوشی در رسانه‌های خبری لو رفته که نشان می‌داد پنج عدد سوراخ در بالای نمایشگر گوشی قرار دارد.

حاشیه دور نمایشگر با رنگ مشکی خود جلوه بسیار زیبایی به این گوشی بخشیده و از این رو توجه هر کاربری را به سمت خود جلب خواهد کرد. نظر شما در مورد این نسخه رنگی چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال