شایعه: گلکسیS7 سامسونگ، زمستان امسال در سه مدل مختلف از راه خواهد رسید

احتمال این‌ که سامسونگ زمستان امسال از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند بسیار بالا است و جای تعجب ندارد که شاهد دو مدل مختلف از گلکسی اس 7 همانند گلکسی اس 6 باشیم. سامسونگ مانند گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 را با نمایشگری خمیده نیز معرفی خواهد کرد. به‌هر‌حال جدیدترین شایعات منتشر شده نشان دهنده‌ی […]

احتمال این‌ که سامسونگ زمستان امسال از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند بسیار بالا است و جای تعجب ندارد که شاهد دو مدل مختلف از گلکسی اس 7 همانند گلکسی اس 6 باشیم. سامسونگ مانند گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 را با نمایشگری خمیده نیز معرفی خواهد کرد. به‌هر‌حال جدیدترین شایعات منتشر شده نشان دهنده‌ی این است که ممکن است این شرکت مدل سومی را نیز در نظر گرفته و گلکسی اس 7 را در سه نسخه‌ی متفاوت وارد بازار کند.9

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، گلکسی اس 7 دارای یک نسخه‌ی خمیده خواهد بود و دو نسخه‌‌ی دیگر آن را نسخه‌هایی با نمایشگر عادی اما چیپستی متفاوت تشکیل می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در گلکسی اس 7 از چیپست اسنپدراگون 820 استفاده خواهد برد و قصد دارد چیپست اختصاصی خود یعنی اکزینوس را نیز در گلکسی اس 7 در مدلی متفاوت به کار گیرد.

بنابراین سامسونگ ممکن است به جای استفاده از سری چیپست‌های سری 8 اکزینوس، از چیپست 7422 که در گلکسی نوت 5 نیز به کار گرفته شده، استفاده کند. اگر این اتفاق روی دهد، سامسونگ این نسخه از گلکسی اس 7 را ارزان‌تر از نسخه‌های دیگر عرضه می‌کند و احتمالا کشورهایی همچون هند شاهد عرضه‌ی این نسخه خواهند بود.

درهرصورت زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی اس 7 باقی مانده و فعلا خبرهای منتشر شده بیشتر در حد یک شایعه‌ بوده و نمی‌توان به این خبرها اطمینان داشت. در واقع هنوز هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه‌ی خمیده‌ی گلکسی اس 7 منتشر نشده است. شاید سامسونگ این بار بتواند پرچمداران جدید خود را کمتر در مقابل چشمان رسانه‌های خبری قرار دهد هر چند برای رسیدن به چنین موفقیتی کار سختی را در پیش دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال