مدیرعامل اپل: آیفون‌های آینده چیزهایی خواهند داشت که شما نمی‌دانید امروز به آن‌ها نیاز دارید!

اخیراً اطلاعاتی در مورد کمتر شدن فروش گوشی‌های آیفون منتشر شده که شاید بتوانیم آن‌ها را نگران‌کننده بدانیم. حالا مدیران این شرکت باید بتوانند سرمایه‌گذاران را راضی نگاه دارند و پاسخی برای خبرگزاری‌های مختلف همچون وال‌استریت ژورنال داشته باشند. به نظر می‌رسد برای مقابله با این موضوع، مدیر ارشد اجرایی شرکت اپل آقای تیم کوک، […]

اخیراً اطلاعاتی در مورد کمتر شدن فروش گوشی‌های آیفون منتشر شده که شاید بتوانیم آن‌ها را نگران‌کننده بدانیم. حالا مدیران این شرکت باید بتوانند سرمایه‌گذاران را راضی نگاه دارند و پاسخی برای خبرگزاری‌های مختلف همچون وال‌استریت ژورنال داشته باشند. به نظر می‌رسد برای مقابله با این موضوع، مدیر ارشد اجرایی شرکت اپل آقای تیم کوک، سعی کرده تا اطلاعاتی در مورد آیفون‌های بعدی در اختیار کاربران قرار بدهد تا کمی اپل را از این وضعیت خارج کند؛ اما جنس این اطلاعات با آنچه که تاکنون شنیده‌اید تفاوت زیادی دارد!

تیم کوک در مصاحبه‌ای که با CNBC داشته، اعلام کرده که آیفون‌های بعدی که در سال‌های آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، ویژگی‌های بسیار چشم‌گیری خواهند داشت. اپل سعی کرده تا نوآوری‌های بسیار زیاد و البته جذابی را برای آیفون‌های بعدی خود داشته باشد که کاربران بدون آن‌ها قادر نخواهند بود تا زندگی کنند! شاید امروز کاربران نتوانند تصور کنند که این آیفون‌ها چه مزایایی خواهند داشت، اما در آینده و با گذشت زمان، حتی افرادی که از محصولات این شرکت استفاده نمی‌کنند نیز به خرید آیفون روی خواهند آورد. حتی تیم کوک اشاره داشته که در آینده کاربران جملاتی همچون “چگونه من بدون این‌ها زندگی می‌کردم” نیز به زبان خواهند آورد!

در ادامه صحبت‌هایی که تیم کوک با CNBC داشته، باز هم وی به نوآوری‌های اپل تاکید کرده و اعلام کرده که امروزه گوشی‌های هوشمند به بخشی جدانشدنی از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و در آینده نیز این وابستگی بیش از پیش خواهد شد.

هنوز ما نمی‌دانیم که تیم کوک و اپل چه برنامه‌ای برای کاربران خواهند داشت. این‌طور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، نسب بعدی آیفون به سیستم دوربین دوتایی و اسپیکرهای استریو مجهز خواهد شد، اما این‌ها واقعاً چیزهایی نیستند که کاربران توانند بدون آن‌ها زندگی کنند چرا که هم‌اکنون هر دوی این‌ها در بسیاری از گوشی‌های هوشمند بازار نیز دیده می‌شود. این اواخر البته شایعاتی همچون امکان شارژ بدون سیم از فاصله‌ی دور نیز در مورد آیفون بعدی منتشر شده بود که این مورد نیز نمی‌تواند تا این حد تأثیرگذار باشد. به هر شکل باید منتظر ماند و دید که اپل چه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال