گوشی‌هوشمند سامسونگ Z3 معرفی شد: نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED و جدیدترین نسخه از سیستم عامل تایزن

بعد از حدود یک‌سال از عرضه‌ی اولین گوشی سامسونگ با سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، Z1، حال این شرکت کره‌ای تبار از گوشی‌هوشمند جدیدی رونمایی کرده که مشخصاتی در حد گلکسی اس 3 داشته و از جدیدترین سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، تایزن، بهره می‌برد. نمایشگر Z3 سامسونگ تنها 5 اینچ داشته و طبق معمول سامسونگ از نمایشگری […]

بعد از حدود یک‌سال از عرضه‌ی اولین گوشی سامسونگ با سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، Z1، حال این شرکت کره‌ای تبار از گوشی‌هوشمند جدیدی رونمایی کرده که مشخصاتی در حد گلکسی اس 3 داشته و از جدیدترین سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، تایزن، بهره می‌برد.

نمایشگر Z3 سامسونگ تنها 5 اینچ داشته و طبق معمول سامسونگ از نمایشگری با کیفیت Super AMOLED در این گوشی نیز استفاده کرده است. گوشی‌هوشمند Z3 سامسونگ از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل تایزن‌ نیز برخوردار است. همچنین این گوشی همانند گوشی گلکسی J2 سامسونگ دارای قابلیت ذخیره‌ی ویژه‌ی پهنای باند اینترنت بوده که برای کشورهای در حال توسعه که دارای هزینه‌های نسبتا گران‌قیمت اینترنت هستند می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته‌ی سامسونگ، این قابلیت تا 50 درصد از حجم‌‌ کاربر را می‌تواند ذخیره کند؛ همچنین این قابلیت نه تنها برای مرورگرهای نصب شده می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد بلکه هر برنامه‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشد هم قابلیت استفاده از این ویژگی را دارا است.

گوشی‌هوشمند سامسونگ Z3 معرفی شد: نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED و جدیدترین نسخه از سیستم عامل تایزن

گوشی Z3 سامسونگ دارای چیپستی با قدرتی یکسان در مقایسه با گلکسی اس 3 بوده و از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی و چیپست Spreadtrum بهره می‌برد. 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور همزمان و پشتیبانی از نسل سوم اینترنت همراه از دیگر ویژگی‌های این گوشی بوده است.

دو حسگر 8 و 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی و جلوی گوشی در نظر گرفته شده که دوربین جلوی گوشی قابلیت گرفتن تصاویر سلفی با زاویه‌ی دید 120 درجه را دارا است.

گوشی Z3 سامسونگ فعلا منحصرا برای کشور هند عرضه می‌شود و قیمت این گوشی 8500 روپیه هند معادل 130 دلار خواهد بود.

گوشی‌هوشمند سامسونگ Z3 معرفی شد: نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED و جدیدترین نسخه از سیستم عامل تایزن

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال