ورود گوشی‌های هوشمند تایزن به بازار کشورهای آفریقایی

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن را به کشور آفریقا بیاورد. براساس گزارش جدید منتشر شده، گوشی مورد انتظار Z2 سامسونگ که مبتنی بر سیستم‌عامل یاد شده خواهد بود در کشورهایی نظیر آفریقای جنوبی، نیجریه، کنیا و برخی دیگر از کشورهای آسیایی همچون هند، اندونزی، نپال، سریلانکا و بنگلادش عرضه می‌شود. درصورتی که […]

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن را به کشور آفریقا بیاورد. براساس گزارش جدید منتشر شده، گوشی مورد انتظار Z2 سامسونگ که مبتنی بر سیستم‌عامل یاد شده خواهد بود در کشورهایی نظیر آفریقای جنوبی، نیجریه، کنیا و برخی دیگر از کشورهای آسیایی همچون هند، اندونزی، نپال، سریلانکا و بنگلادش عرضه می‌شود. درصورتی که پیش‌بینی‌های مربوط به این گوشی درست از آب دربیایند، سامسونگ گوشی Z2 را در مهرماه روانه بازار می‌کند.

گوشی Z2 سامسونگ به اولین گوشی‌هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن تبدیل خواهد شد که از نسل چهارم ارتباطی،  4G LTE پشتیبانی کرده و به دستیار ازراه دور این شرکت مجهز می‌شود. دربرخی از کشورهای ذکر شده، هنوز اینترنت نسل چهارم فراگیر نشده و در کشوری مثل کنیا، مقدمات به‌روزرسانی سخت‌افزارهای اپراتورها برای دسترسی به نسل چهارم اینترنت همراه در حال انجام است؛ پس به نظر می‌رسد سامسونگ گزینه‌های مناسبی را برای عرضه‌ی این گوشی در نظر گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال