تاخیری دوباره برای بازی Tom Clancy’s The Division: سال 2016 منتظر باشید!

به تازگی، بزرگترین ناشر بازی‌های رایانه‌ای، یوبی‌سافت، طی خبری رسمی از تاخیر عنوان مورد انتظار The Division خبر داد، عنوانی که در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد و در ابتدا قرار بود پاییز سال 2014 عرضه شود اما پس از به وجود آمدن مشکلات بسیار برای تیم توسعه‌دهنده، عرضه‌ی آن به سال 2015 موکول شده بود. […]

به تازگی، بزرگترین ناشر بازی‌های رایانه‌ای، یوبی‌سافت، طی خبری رسمی از تاخیر عنوان مورد انتظار The Division خبر داد، عنوانی که در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد و در ابتدا قرار بود پاییز سال 2014 عرضه شود اما پس از به وجود آمدن مشکلات بسیار برای تیم توسعه‌دهنده، عرضه‌ی آن به سال 2015 موکول شده بود. اینطور که Ubisoft اعلام کرده، این عنوان را می‌توانید بین ماه‌های ژانویه و مارس 2016 تجربه کنید.

عنوان The Division در کنار از دست دادن کارگردان و سازنده‌ی توانمند یوبی‌سافت، آقای Tom Clancy، با مشکلات بیشتری مواجه شد و سال گذشته بود که اخباری در مورد اینکه هنوز بیش از 10 درصد بازی تکمیل نشده، تمامی منتظران این عنوان را شوکه کرد و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت داشته است. به هر صورت باید تا سال 2016 منتظر این عنوان بود. در حال حاضر این عنوان به صورت مشترک در حال ساخته شدن توسط شرکت‌های Ubisoft Massive، Ubisoft Reflections، Ubisoft Annecy و Red Storm Entertainment می‌باشد و یوبی‌سافت نیز تمرکز زیادی روی بخش آنلاین بازی دارد.

از سوی دیگر، این کمپانی فرانسوی اعلام کرده که در حال ساخت و توسعه یک عنوان بسیار بزرگ و پر هزینه نیز می‌باشد که هنوز معلوم نشده که با یک بازی جدید روبه‌رو هستیم و یا ادامه‌ی یکی از فرانچایزهای موجود. در نهایت، یوبی‌سافت نمایش‌هایی را از این عنوان در نمایشگاه E3 2015 که ماه آینده برگزار می‌شود، خواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا داستان تاخیرهای پی در پی عنوان Project Cars برای The Division هم تکرار خواهد شد؟ البته نباید فراموش کنیم که در حالت کلی، شرکت یوبی‌سافت سابقه‌ی خوبی در عرضه‌ی به وقت بازی‌ها ندارد و تقریبا تمامی عناوین این شرکت، یکبار تاخیر را تجربه می‌کنند!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال