نسل جدید هاردهای مکانیکی توشیبا با سرعت حداکثر 12Gbps معرفی شد

ساعاتی پیش شرکت توشیبا از نسل جدید هاردهای مکانیکی خود با سرعت خواندن 10,500 دور در دقیقه (RPM) و سرعت انتقال اطلاعات تا 12Gbps از طریق رابط SAS رونمایی نمود. هاردهای مکانیکی و جدید سری AL14SE که می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های برای شرکت‌های تجاری و دیتاسنترها محسوب شوند، با طراحی جدید پلاتر، با افزایش ظرفیت 33 […]

ساعاتی پیش شرکت توشیبا از نسل جدید هاردهای مکانیکی خود با سرعت خواندن 10,500 دور در دقیقه (RPM) و سرعت انتقال اطلاعات تا 12Gbps از طریق رابط SAS رونمایی نمود.

هاردهای مکانیکی و جدید سری AL14SE که می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های برای شرکت‌های تجاری و دیتاسنترها محسوب شوند، با طراحی جدید پلاتر، با افزایش ظرفیت 33 درصدی نسبت به هاردهای نسل قبلی AL13SE همراه بوده اند. همچنین این هاردها با داشتن ظرفیت بافر 128MB، عملکرد بسیار بهتری را نسبت به گذشته خواهند داشت. همچنین این هاردهای جدید با اتصال از طریق رابط SAS، می‌توانند اطلاعات را حداکثر با سرعت 12Gbps (به جای 6Gbps برای رابط SATA III) انتفال داده و قرار است در ظرفیت‌های 300، 450، 600، 900 و 1200 گیگابایتی وارد بازار شوند.

توشیبا سعی کرده تا محصول خود را به گونه‌ای تولید کند که سایر شرکت‌هایی که قصد مونتاژ کردن و یا عرضه‌ی نسخه‌ای اختصاصی از این هاردها را دارند، دستشان برای تغییر دادن روش کدگذاری فایل‌ها و یا ویژگی‌های مختلف برای حالت Raid، باز باشد.

ویژگی‌های بسیار خوبی که هاردهای سری AL14SE در اختیار کاربران قرار می‌دهند (همچون استفاده از استاندارد SAS، حجم بافر بالاتر، استفاده از سکتورهای 512n در ساختار هارد و …)، کاملا مناسب دیتاسنترها می‌باشد چرا که توازن بسیار خوبی میان ظرفیت و عملکرد این هاردها وجود دارد. به هر حال توشیبا همکاری تنگاتنگی با شرکای تجاری خود داشته و قصد دارد محیط‌هایی همچون vSphere را به محصولاتش اضافه نماید.

هم‌اکنون برخی از نمونه‌های هاردهای Toshiba AL14SE 512n sector در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال