ببینید: مقایسه سرعت تاچ‌ آی‌دی آیفون 6S با آیفون 6 و 5S

شرکت محبوب اپل در مراسم رونمایی آیفون 6 اس در اوایل ماه جاری میلادی، عنوان کرد که محصول جدید این شرکت از نسل دوم سیستم تاچ‌ آی‌دی بهره می‌برد که بسیار سریع‌تر از نسل پیشین است. خریداران این دستگاه در حال تحویل آیفون‌های پیش‌خرید شده خود به‌صورت تدریجی هستند و احتمالاً برای آگاهی از صحت […]

شرکت محبوب اپل در مراسم رونمایی آیفون 6 اس در اوایل ماه جاری میلادی، عنوان کرد که محصول جدید این شرکت از نسل دوم سیستم تاچ‌ آی‌دی بهره می‌برد که بسیار سریع‌تر از نسل پیشین است. خریداران این دستگاه در حال تحویل آیفون‌های پیش‌خرید شده خود به‌صورت تدریجی هستند و احتمالاً برای آگاهی از صحت این ادعا و تفاوت سرعت با نسل قبلی، دستگاه‌های جدید را مورد آزمایش قرار خواهند داد.

ویدئوی زیر توسط iFixYouri منتشر شده است و در آن شاهد هستیم که آیفون جدید در کنار دو گوشی قبلی مجهز به تاچ‌ آی‌دی قرار دارد.

ویدئوی منتشرشده نشانگر این موضوع است که سنسور تاچ آی‌دی آیفون 6 اس نسبت به دو مدل قبلی بسیار سریع‌تر و قابل‌اعتمادتر به نظر می‌رسد. این امر به‌خصوص در مقایسه با آیفون 5 اس به خوبی قابل لمس است.

در راستای درک بهتر موضوع، تماشای ویدئوی زیر هم پیشنهاد می‌شود!

[aparat]http://www.aparat.com/v/JqO7y[/aparat]

مشاهده می‌شود که آیفون 6 اس در قسمت باز کردن قفل، از آیفون 6 سریع‌تر عمل می‌کند. برخی از کاربران چنین بیان داشته‌اند که به دلیل سرعت بالای تاچ‌آی‌دی و باز شدن سریع قفل صفحه‌نمایش، در برخی از مواقع به‌سادگی قادر به خواندن ناتیفیکیشن‌های خود نیستند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال