ایسوس از تبلت‌های هیبردی Transformer 3، Transformer 3 Pro و Transformer 3 Mini پرده برداشت

سری جدید تبلت‌های هیبردی  Transformer 3 شرکت ایسوس امروز به صورت رسمی معرفی شدند که شامل سه تبلت ترنسفورمر 3 پرو، ترنسفورمر 3 و ترنسفورمر 3 مینی می‌شوند. تبلت‌های جدید شرکت ایسوس هر کدام دارای مشخصات فنی و قیمت متفاوتی هستند که در اینجا سعی می‌کنیم نگاهی کامل به تبلت‌های معرفی شده بیندازیم. Transformer 3 Pro […]

سری جدید تبلت‌های هیبردی  Transformer 3 شرکت ایسوس امروز به صورت رسمی معرفی شدند که شامل سه تبلت ترنسفورمر 3 پرو، ترنسفورمر 3 و ترنسفورمر 3 مینی می‌شوند. تبلت‌های جدید شرکت ایسوس هر کدام دارای مشخصات فنی و قیمت متفاوتی هستند که در اینجا سعی می‌کنیم نگاهی کامل به تبلت‌های معرفی شده بیندازیم.

Transformer 3 Pro

تبلت هیبریدی ترنسفورمر 3 پروی شرکت ایسوس با داشتن نمایشگری 12.6 اینچی و رزولوشن 2880 در 1920 و تراکم پیکسلی 275 پیکسل در اینچ به عنوان قدرت‌مند‌ترین تبلت معرفی شده‌ی امروز این شرکت به حساب می‌آید. در زیر این نمایشگر، پردازنده‌ی Core i7 شرکت اینتل و هارد 1 ترابایتی SSD به همراه 16 گیگابایت رم با سرعت  2133 مگاهرتز قرار گرفته که از این لحاظ شباهت زیادی به لپ‌تاپ ZenBook 3 این شرکت دارد.

ایسوس از تبلت‌های هیبردی Transformer 3، Transformer 3 Pro و Transformer 3 Mini پرده برداشت

در کنار سنسور 13 مگاپیکسلی تعبیه شده برای دوربین اصلی این تبلت، حسگر اثر انگشت هم قرار گرفته که باعث شده ضخامت این تبلت به 8.35 میلی‌متر برسد. همانند اکثر تبلت‌های هیبریدی، این تبلت هم دارای پایه‌ی جداگانه‌ای است که تا 170 درجه می‌توان آن را تنظیم کرد.

ایسوس از تبلت‌های هیبردی Transformer 3، Transformer 3 Pro و Transformer 3 Mini پرده برداشت

تبلت ترنسفورمر 3 پروی این شرکت تایوانی، از پورت‌های یو‌اس‌بی Type-C، یو‌اس‌بی 3.0 و  Thunderbolt 3 پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به کابل‌های HDMI را هم دارد. در نهایت اسپیکرهای شرکت Harmon Kardon هم درون این تبلت گنجانده شده تا ترنسفورمر 3 پروی شرکت ایسوس به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های هیبریدی بازار شناخته شود.

 

Transformer 3

سومین نسخه از تبلت ترنسفورمر ایسوس دارای نمایشگری یکسان نسبت به ترنسفورمر 3 پرو بوده و به جز درگاه HDMI و Thunderbolt 3، از بقیه‌ی درگاه‌های ارتباطی ترنسفورمور 3 پرو پشتیبانی می‌کند؛ اما از لحاظ مشخصات فنی داستان کمی فرق می‌کند. ترنسفورمر 3 در درون خود پردازنده‌ی نسل هفتم Core i5 شرکت اینتل را می‌بیند که نسخه‌ی استاندارد آن دارای 4 گیگابایت رم بوده و از هارد 256 گیگابایتی SSD ساتا 3 پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی دیگر این تبلت هم معرفی شده که تنها تفاوت آن‌ها در میزان حافظه‌ی رم و فضای هارد است ؛ بر این اساس که نسخه‌ی دیگر 8 گیگابایت رم داشته و هارد 512 گیگابایتی هم بر روی آن نصب شده است.

ایسوس از تبلت‌های هیبردی Transformer 3، Transformer 3 Pro و Transformer 3 Mini پرده برداشت

ترنسفورمر 3 از نسخه‌ی پرو این تبلت نازک‌تر بوده و تنها  6.9 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن نیز 695 گرم است. ایسوس برای این تبلت باتری با قدرت 38.5 وات در ساعت را قرار داده است.

gsmarena_006 gsmarena_005

 

Transformer 3 Mini

در نهایت آخرین تبلت معرفی شده‌ی ایسوس ترنسفورمر 3 مینی نام گرفته که از چیپ  Atom X5 استفاده می‌کند که نسبت به دو تبلت دیگر دارای قدرت کمتری بوده اما عمر باتری بیشتری را به کاربر تحویل می‌دهد. همان‌طور که از اسم این تبلت هم مشخص است، نمایشگر آن نسبت به دو تبلت دیگر معرفی شده کوچک‌تر بوده و تنها 10.1 است و فعلا اطلاعاتی در مورد رزولوشن این نمایشگر منتشر نشده است.

وزن ترنسفورمر 3 مینی تنها 530 گرم است اما اگر کیبورد مخصوص این تبلت را متصل کنید، وزن آن به 790 گرم نیز می‌رسد. همانند دو برادر بزرگ‌ترش، کیبورد‌های این تبلت هم دارای LED بوده و در قسمت پشت آن، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

ایسوس از تبلت‌های هیبردی Transformer 3، Transformer 3 Pro و Transformer 3 Mini پرده برداشت

متاسفانه شرکت ایسوس هنوز اطلاعات کاملی را در مورد این تبلت منتشر نکرده و حتی قیمت آن نیز هنوز مشخص نیست. به‌هر‌حال تبلت ترنسفورمر 3 پروی ایسوس 999 دلار قیمت دارد و ترنسفورمر 3 هم 799 دلار قیمت‌گذاری شده است.

gsmarena_002 (1) gsmarena_003 (1)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال