دو گوشی هوشمند جدید منتسب به لنوو با مشخصات یکسان در بنچمارک‌ GFXBench ظاهر شدند

امروز دو گوشی هوشمند جدید از شرکت چینی‌تبار لنوو در بنچمارک GFXBench ظاهر شدند. نکته جالب بر آمده از این بنچمارک این دو گوشی این است که هر دوی آنها مشخصات سخت افزاری کاملا یکسانی دارند. آنچه که مشخص شده این است که هر دوی این گوشی‌های لنوو از یک چیپست 4 هسته‌ای MT6735P مدیاتک […]

امروز دو گوشی هوشمند جدید از شرکت چینی‌تبار لنوو در بنچمارک GFXBench ظاهر شدند. نکته جالب بر آمده از این بنچمارک این دو گوشی این است که هر دوی آنها مشخصات سخت افزاری کاملا یکسانی دارند.

آنچه که مشخص شده این است که هر دوی این گوشی‌های لنوو از یک چیپست 4 هسته‌ای MT6735P مدیاتک که دارای هسته‌های کورتکس A53 و ARMv8 به همراه پردازنده گرافیکی ARM Mali T720 است، قدرت گرفته و دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن HD هستند.gfxbench lenovo2

حافظه رم این گوشی‌ها 2 گیگابایت بوده و میزان حافظه داخلی هر کدام از آن‌ها 16 گیگابایت است. در بخش تجهیزات تصویربرداری هم، این دستگاه‌ها از یک دوربین با سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند. نکته حائز اهمیت این است که هر دو محصول جدید لنوو به صورت پیش‌فرض با نسخه 6 پلتفرم محبوب اندروید یعنی مارشمالو عرضه خواهند شد.
gfxbench lenovo

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در مورد این دو گوشی که دارای شماره مدل‌های XT1700 و XT1706 هستند، در اختیار نیست به جز اینکه نحوه نام‌گذاری این گوشی‌ها یعنی استفاده از دو حرف X و T و به دنبال آن چهار عدد، تنها پیش از این مختص به گوشی‌های موتورولا بوده است و به همین علت هم گمان می‌رود که شاید این دو گوشی مربوط به موتورولا باشند؛ چرا که در شایعات منتشر شده روزهای گذشته عنوان شده است که موتورولا به دنبال عرضه نسل جدید گوشی Moto E است.

باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه جزئیات و اطلاعاتی دیگری در رابطه با این دستگاه‌ها منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال