دو کارخانه تولید سنسور دوربین سونی در اثر زلزله متوقف شدند

کارخانه‎ی تولید سنسور دوربین سونی در جزیره‎ی کیوشو به علت زلزله‎های مرگباری که اخیرا در این کشور رخ داده، بسته شده است. کارخانه‎ی Kumamoto Prefecture دومین کارخانه‎ی سنسور دوربین سونی است که بعد از بسته شدن کارخانه‎ای که در شهر کیوشوی ناگازاکی قرار دارد، کار خود را متوقف کرده است. اگر این کارخانه‎ها به کار […]

کارخانه‎ی تولید سنسور دوربین سونی در جزیره‎ی کیوشو به علت زلزله‎های مرگباری که اخیرا در این کشور رخ داده، بسته شده است. کارخانه‎ی Kumamoto Prefecture دومین کارخانه‎ی سنسور دوربین سونی است که بعد از بسته شدن کارخانه‎ای که در شهر کیوشوی ناگازاکی قرار دارد، کار خود را متوقف کرده است.

اگر این کارخانه‎ها به کار خود ادامه ندهند، این امر ممکن است هم برای سونی و هم شرکای تجاری‎اش که روی سنسورهای CMOS حساب کرده‎اند، مشکل آفرین باشد. در حال حاضر، نزدیک به 40% بازار از سنسورهای دوربین این شرکت استفاده می‎کنند. خوشبختانه، یکی از سخنگویان این شرکت به خبرنگاری رویترز گفته است که آشفتگی فوری در این زنجیره‎ی تامین وجود نخواهد داشت از این جهت که سونی تعدادی فهرست موجودی (صورت کالا) را در اختیار دارد.

سونی ولی همچنان در حال بررسی میزان آسیب بالقوه‎ی وارد شده به این کارخانه‎ها است، که به صورت 24 ساعته در حال انجام فعالیت بوده‎اند. گرچه، به محض اینکه پس زمین لرزه‎های این زلزله به پایان برسد، کار در این کارخانه‎ها دوباره از سر گرفته می‎شود.

ما امیدواریم که پس زمین لرزه‎ها خیلی زود به پایان برسند، ولی از نظر آماری، چنین چیزی ممکن است کمی طول بکشد. زلزله‎ی توهوکو در ماه فروردین سال 2011 شاهد 900 پس لرزه بود، که سه تای آن‎ها بالای 7.0 ریشتر بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال