به زودی مک‌بوک‌های فوق باریک اپل با ویژگی‌های جدید معرفی خواهند شد

پیشتر شایعاتی در مورد اینکه اپل قصد عرضه کردن مک‌بوک‌های بسیار باریک را دارد، تیتر بسیاری از سایت‌ها بود و حالا اطلاعاتی جدید در این زمینه منتشر شده که علاوه بر تایید کردن این موضوع، جزئیات بیشتری در این زمینه را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد. اینطور که اخبار منتشر شده توسط DigiTimes نشان می‌دهند، اپل […]

پیشتر شایعاتی در مورد اینکه اپل قصد عرضه کردن مک‌بوک‌های بسیار باریک را دارد، تیتر بسیاری از سایت‌ها بود و حالا اطلاعاتی جدید در این زمینه منتشر شده که علاوه بر تایید کردن این موضوع، جزئیات بیشتری در این زمینه را نیز در اختیارمان قرار می‌دهد.

اینطور که اخبار منتشر شده توسط DigiTimes نشان می‌دهند، اپل در همکاری با شرکت آمریکایی Amphenol، قصد طراحی لولایی فلزی و مخصوص برای مک‌بوک را داشته که می‌تواند ضخامت مک‌بوک‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. این لپتاپ‌های جدید قرار است در نیمه دوم سال 2016 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پیشتر نیز اطلاعاتی در این زمینه توسط DigiTimes منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد داد مک‌بوک‌های خود را با صفحه‌نمایش‌های 13 و 15 اینچی تولید نماید و این محصولات شباهت بسیار زیادی با مک‌بوک‌های 12 اینچی دارند. همچنین این احتمال وجود دارد که این لپتاپ‌ها جایگزین محصولات سری مک‌بوک‌ Air که در حال حاضر جایگاه خاصی در میان محصولات این شرکت ندارند، گردند.

Ultra-thin MacBook expected soon with major new feature3

البته باید اشاره داشته باشیم که وب‌سایت DigiTimes در رابطه با اطلاعاتی که در مورد محصولات شرکت اپل و برنامه‌های این شرکت منتشر می‌کند، سابقه‌ی خوبی نداشته و شاید نتوانیم به همه‌ی آنها اعتماد کنیم. اما اخباری که در حال حاضر منتشر شده‌اند نیز به نظر نمی‌رسد که حقیقت نداشته باشند و احتمال به وقوع پیوستن آنها، بسیار زیاد است.

به هر شکل باید منتظر باشیم و ببینیم که اهالی کوپرتینو، باریک‌ترین لپتاپ خویش را به چه صورتی طراحی و در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال