تصاویر رندر غیر رسمی از گوشی‌های ایسوس Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe به بیرون درز کرد

سال گذشته ایسوس با معرفی Zenfone 2 توانست توجه اکثر دوست‌داران گوشی‌های‌هوشمند را به خود جلب کند. قیمت ارزان این گوشی را می‌توان مهم‌ترین علت این جلب توجه دانست. Zenfone 2 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با پردازنده‌ی شرکت اینتل Atom Z3580 بود که از 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کرد و تنها 299 دلار قیمت داشت. حتی پرازنده‌ی این […]

سال گذشته ایسوس با معرفی Zenfone 2 توانست توجه اکثر دوست‌داران گوشی‌های‌هوشمند را به خود جلب کند. قیمت ارزان این گوشی را می‌توان مهم‌ترین علت این جلب توجه دانست. Zenfone 2 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با پردازنده‌ی شرکت اینتل Atom Z3580 بود که از 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کرد و تنها 299 دلار قیمت داشت. حتی پرازنده‌ی این گوشی هم بسیار خوب کار کرد و توانست با بهترین چیپست‌های سال گذشته رقابت داشته باشد. به‌هر‌حال بیش از یک سال از معرفی این گوشی می‌گذرد و ایسوس هنوز پرچم‌دار بعدی خود را معرفی نکرده است. حال تصاویر رندر غیر رسمی از این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی به چه شکل خواهد بود و از چه قابلیت‌هایی پشتیبانی خواهد کرد. توجه کنید که این تصاویر، تصاویر رندر فاش شده هستند و با کانسپت‌های معمولی فرق دارند پس احتمال اینکه محصول نهایی شباهت زیادی به این تصاویر داشته باشند بسیار بالا است.

براساس این تصاویر می‌توان گفت که دوربین ایسوس Zenfone 3 دارای فلشی دوگانه خواهد بود اما هنوز سنسور مورد استفاده در این دوربین برای ما مشخص نیست. جنس بدنه‌ی این گوشی از فلز است و از لحاظ اینکه خط‌های آنتن معروف در این گوشی دیده‌ نمی‌شود با پرچم‌دار فعلی ال‌جی شباهت بسیاری دارد. علاوه‌بر‌این، در پشت این گوشی حسگر اثر انگشت مستطیل شکلی نیز دیده می‌شود که احتمالا ایسوس با به کارگیری این حسگر در Zenfone 3، این گوشی را به اولین گوشی شرکت تبدیل می‌کند که از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد.

تصاویر رندر غیر رسمی از گوشی‌های ایسوس Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe به بیرون درز کرد

یکی از تفاوت‌هایی که Zenfone 3 با نسخه‌ی Deluxe خواهد داشت عدم استفاده از هرگونه دکمه‌ی فیزیکی در جلوی گوشی بوده این در حالی است که نسخه‌ی Deluxe این گوشی از دکمه‌ی فیزیکی Home همانند گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی و سامسونگ بهره می‌برد. احتمالا ایسوس در هر دو گوشی از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز استفاده خواهد کرد هرچند در این تصاویر نمی‌توان این درگاه را مشاهده کرد.

فعلا ایسوس هیچ‌گونه از خبرهای منتشر شده در مورد پرچم‌دار بعدی خود را تایید یا تکذیب نکرده و تاریخ دقیقی نیز نمی‌توان برای معرفی این دو بیان کرد. رویداد Computex تایوان حدود دو ماه دیگر کار خود را شروع می‌کند و ایسوس که در این رویداد اصلا غریبه نیست و بارها به معرفی جدیدترین تبلت‌ها و گوشی‌های‌هوشمند خود پرداخته احتمالا در همین رویداد پرچم‌دار بعدی خود را نیز رونمایی می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال