رندرهای غیر رسمی از آیفون 7 اپل منتشر شدند

هر دو سال یک‌بار شرکت اپل آیفون‌هایی با طراحی کاملا جدید را به بازارهای جهانی معرفی می‌کند. این طراحی جدید معمولا با ظاهر نسخه‌های پیشین تفاوت بسیار زیادی دارند. البته شاید امسال این داستان تکرار نشود. زیرا رندرهای بسیار زیادی در وب‌سایت GSMArena به نمایش گذاشته شده‌اند که نشان می‌دهد از نظر ظاهر و طراحی، آیفون 7 […]

هر دو سال یک‌بار شرکت اپل آیفون‌هایی با طراحی کاملا جدید را به بازارهای جهانی معرفی می‌کند. این طراحی جدید معمولا با ظاهر نسخه‌های پیشین تفاوت بسیار زیادی دارند. البته شاید امسال این داستان تکرار نشود. زیرا رندرهای بسیار زیادی در وب‌سایت GSMArena به نمایش گذاشته شده‌اند که نشان می‌دهد از نظر ظاهر و طراحی، آیفون 7 اپل تفاوت آشکاری با گوشی‌های آیفون 6 اس یا آیفون 6 اس پلاس این شرکت نخواهد داشت.

البته می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که در تصویر رندر شده بالا که توسط وب‌سایت GSMArena تولید شده‌اند، این موارد رسمی نبوده و در واقع نمی‌توان به صورت قطعی به آنها اتکا کرد. اما در هر صورت شمایل سه بعدی آنها شباهت بسیار زیادی به تصاویر گوشی آیفون 7 لو رفته در گذشته دارد. پس این به آن معناست که این تصاویر براساس شایعات موجود ساخته شده‌اند و نمی‌بایست به راحتی از کنار آنها گذشت.

iphone-7-rendering-640x317

از طرفی بر طبق یک ضرب‌المثل قدیمی، “تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها”، این مورد اغلب توسط وبلاگ‌نویسان و همچنین تحلیل‌گران مشهور اپل تایید شده است. این موضوع که در گوشی آیفون 7 اپل دیگر خط و خطوط مربوط به آنتن گوشی را در بخش پشتی گوشی به صورت آشکار نخواهید دید.

علاوه بر آن همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید درست همانند شایعات منتشر شده، بر روی بدنه این گوشی خبری از سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست. نظر ما این است که این طراحی به هیچ وجه زشت و نامناسب نمی‌باشد. اما اگر در نهایت منتظر معرفی یک گوشی کاملا جدید (از نظر طراحی و ظاهر) هستید، شاید در پایان کار از این انتظار خود ناامید شوید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال