شایعات گلکسی تب S2 سامسونگ را باریک‌ترین تبلت جهان معرفی می‌کنند

در چند ماه گذشته منابع خبری مختلف گزارش کرده‌اند که شرکت بزرگ سامسونگ روی یک تبلت خارق‌العاده بسیار باریک از سری گلکسی تب با نام S2 و با یک صفحه نمایش Super AMOLED کار می‌کند. حالا گزارشات و شایعات جدیدی از منبع محبوب @OnLeaks منتشرشده و حکایت از این دارد که این تبلت 9.7 اینچی […]

در چند ماه گذشته منابع خبری مختلف گزارش کرده‌اند که شرکت بزرگ سامسونگ روی یک تبلت خارق‌العاده بسیار باریک از سری گلکسی تب با نام S2 و با یک صفحه نمایش Super AMOLED کار می‌کند. حالا گزارشات و شایعات جدیدی از منبع محبوب @OnLeaks منتشرشده و حکایت از این دارد که این تبلت 9.7 اینچی تنها 5.5 میلی‌متر ضخامت دارد.
بر اساس شایعاتی که قبلا در مورد این محصول سامسونگ منتشر شده بود، این‌گونه انتظار می‌رفت نسخه پروتوتایپ یا همان نسخه ابتدایی گلکسی تب S2، ابعادی برابر با 5.4×169.58×237.17 میلی‌متر داشته باشد. اما حالا OnLeaks ابعاد این تبلت را به گونه‌ای دیگری روایت کرده و ادعا می‌کند داستان کمی متفاوت‌ است. بر اساس ادعای OnLeaks ابعاد آن باید 5.5×169.58×237.17 میلی‌متر باشد. این مسئله به این معنی نخواهد بود که شایعات قبلی صحت نخواهند داشت. احتمال می‌رود که سامسونگ در حال کار روی چند نمونه ابتدایی و اولیه برای این محصول جدید است.همچنین OnLeaks نیز اعلام کرده گلکسی تب S2 با الهام‌ از طراحی آخرین پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس، تولید خواهد شد که اگر این مسئله صحت داشته باشد، باید انتظار بدنه فلزی و شیشه‌ای را داشته باشیم. البته این مسئله در حد شایعه است و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.
به هر حال اگر هر کدام از این اندازه‌ها در مورد ابعاد این گجت درست باشد، به نظر می‌رسد Galaxy Tab S2 سامسونگ را می‌توان به عنوان باریک‌ترین تبلت (برخی معتقدند نسخه 8 اینچی این تبلت به دلیل محدودیت‌های اندازه کمی ضخیم‌تر خواهد بود) معرفی شده تاکنون دانست. در حال حاضر تبلت Venue 8 7000 دل، با 6 میلی‌متر ضخامت لقب باریکترین تبلت را با خود یدک می‌کشد و بعد از آن تبلت اکسپریا زد 4 سونی با 6.1 میلی‌متر در رتبه دوم تبلت‌های باریک دنیا قرار دارد.
اگرچه اولین نسل از سری تبلت‌های گلکسی تب اس با نمایشگرهای 8.4 و 10.5 اینچی و نسبت بیشینه تصویر 16:10رونمایی شدند ولی منابع خبری عنوان می‌کنند که سامسونگ در نسل دوم این تبلت‌ها تغییراتی اعمال خواهد کرد. گفته می‌شود گلکسی تب S2 در دو سایز 8 و 9.7 اینچی با نسبت بیشینه تصویر 4:3 نظیر آن‌چه در آیپدهای شرکت اپل دیده ایم، معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال