گوشی HTC 10 evo، در آخرین تصاویر منتشر شده به رنگ سیاه رویت شد

شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی گوشی بوده که ممکن است تحت عنوان‌های Bolt و یا HTC 10 Evo به فروش برسد. درواقع اچ‌تی‌سی با توجه به بازار پیش‌روی خود ممکن است هر دو نام را برای این گوشی انتخاب کند؛ اما فراتر از نام انتخاب شده، مسئله‌ی مهم‌تر این است که گوشی بعدی […]

شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی گوشی بوده که ممکن است تحت عنوان‌های Bolt و یا HTC 10 Evo به فروش برسد. درواقع اچ‌تی‌سی با توجه به بازار پیش‌روی خود ممکن است هر دو نام را برای این گوشی انتخاب کند؛ اما فراتر از نام انتخاب شده، مسئله‌ی مهم‌تر این است که گوشی بعدی اچ‌تی‌سی چه مشخصاتی را خواهد داشت و یا به چه شکل خواهد بود. تاکنون تصاویر زیادی از این گوشی به رنگ نقره‌ای دیده شده اما این اولین بار است که تصاویر HTC 10 evo به رنگ مشکی نیز منتشر می‌شود.

براساس شایعات، این موبایل نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد داشت. سنسور دروبین اصلی این گوشی، 18 مگاپیکسلی بوده که دارای گشاده‌ی لنز f/2.0 و پشتیبانی از ضبط ویدیو با رزولوشن 4K خواهد بود. در کنار این سنسور، فلشی دوگانه نیز برای هرچه بهتر شدن تصاویر در محیط کم‌نور تعبیه شده است. اچ‌تی‌سی احتمالا برای دوربین جلوی این گوشی از سنسوری 8 مگاپیکسلی استفاده کند. از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی، 64 گیگابایت فضای داخلی اشاره کرد. جالب است بدانید که در تصاویر منتشر شده هیچ ردی از درگاه 3.55 میلی‌متری صدا دیده نمی‌شود و ممکن است این گوشی نیز همانند آیفون 7 بدون این درگاه باشد.

محصول مورد اشاره در زیر نمایشگر خود به سنسور اثر انگشت مجهز می‌گردد و اندروید 7 نوقا را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد. تقریبا تمامی مشخصات به جز چیپست مورد استفاده فاش شده و تنها باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که چه زمانی این گوشی معرفی می‌شود و قرار است با چه قیمتی به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال