بنجمارک منتشر شده از گوشی‌هوشمند Vibe P2، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی این دستگاه را نشان می‌دهد

حالا که لنوو تقریبا کار خود را با گوشی‌های زیربرند خود، موتورولا به اتمام رسانده به سراغ یکی دیگر از برندهای مطرح یعنی Vibe رفته تا گوشی‌هوشمند جدیدی را تحت عنوان این برند روانه بازار کند. گوشی مورد بحث ما، به عنوان جانشین گوشی‌های Vibe P1 و Vibe P1 Turbo معرفی خواهد شد و همانطور […]

حالا که لنوو تقریبا کار خود را با گوشی‌های زیربرند خود، موتورولا به اتمام رسانده به سراغ یکی دیگر از برندهای مطرح یعنی Vibe رفته تا گوشی‌هوشمند جدیدی را تحت عنوان این برند روانه بازار کند. گوشی مورد بحث ما، به عنوان جانشین گوشی‌های Vibe P1 و Vibe P1 Turbo معرفی خواهد شد و همانطور که احتمالا تا الان حدس زده‌اید، Vibe P2 نام خواهد داشت.

حال بنچمارک جدیدی از گوشی مورد نظر فاش شده است؛ در این بنچمارک آمده است که لنوو گوشی Vibe P2 را به چیپست اسنپ‌دراگون 625 مجهز خواهد کرد. این چیپست را چهار هسته پردازنده‌ی 2 گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 همراهی خواهند کرد. چنانچه در تیتر همین خبر هم خوانده‌اید، این گوشی دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود و از اندروید 6 نیز به عنوان پلتفرم خود استفاده می‌برد.

مشخصاتی که امروز در این بنچمارک فاش شده‌اند نشان از پیشرفت نسبی گوشی نسبت به نسخه‌ی سال گذشته می‌دهند. لنوو در سال گذشته از چیپست اسنپ‌دراگون 615 برای گوشی Vibe P1 استفاده کرده و تنها 2 گیگابایت فضای رم را در این گوشی اختصاص داده بود و نسخه‌ی Turbo، به 3 گیگابایت رم تجهیز یافته بود. متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی فاش نشده اما انتظار می‌رود با نزدیک‌شدن به زمان معرفی رسمی آن، تصاویر و مشصخه‌های فنی بیشتری هم از این گوشی مورد انتظار فاش شوند.

بنجمارک منتشر شده از گوشی‌هوشمند Vibe P2، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی این دستگاه را نشان می‌دهد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال