مشخصات تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T585 به بیرون درز کرد

گویا سامسونگ به زودی تبلت جدیدی معرفی می‌کند که مشخصات نسخه‌ی آزمایشی آن در بنچمارک GFXbench دیده شده است. تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T585 وارد بازار خواهد شد و به لطف بنچمارک گرفته شده، تقریبا می‌توان گفت که اکثر مشخصات فنی آن نیز فاش شده است. براساس مشخصاتی که از بنچمارک GFXBench فاش شده […]

گویا سامسونگ به زودی تبلت جدیدی معرفی می‌کند که مشخصات نسخه‌ی آزمایشی آن در بنچمارک GFXbench دیده شده است. تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T585 وارد بازار خواهد شد و به لطف بنچمارک گرفته شده، تقریبا می‌توان گفت که اکثر مشخصات فنی آن نیز فاش شده است.

براساس مشخصاتی که از بنچمارک GFXBench فاش شده این تبلت دارای نمایشگری 10 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود. سامسونگ در این تبلت چیپست اختصاصی خود را به نام اکزینوس 7870 استفاده می‌کند. این چیپست دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای  Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.7 گیگاهرتز بوده و در کنار آن پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 فعالیت می‌کند. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. علاوه‌بر تمامی موارد گفته شده، سامسونگ در این تبلت از سنسوری 8 مگاپیسکلی به همراه فلش برای دوربین اصلی و سنسوری 2 مگاپیکسلی برای دوربین جلو استفاده خواهد برد. در نهایت انتظار می‌رود تمامی ویژگی‌های ارتباطی به جز NFC در این تبلت دیده شود.

چیپست اکزینوس 7870 که به تازگی معرفی شده تنها در گلکسی J7 سال 2016 استفاده شده و هنوز به طور کامل شاهد قدرت‌نمایی این چیپست نبوده‌ایم. احتمالا با توجه به شماره مدل این تبلت و سابقه‌ای که سامسونگ در شماره‌گذاری تبلت‌های قبلی خود داشته می‌توان انتظار داشت که شاهد دو نسخه‌ی LTE و Wi-Fi باشیم.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ این تبلت را به کدام یک از سری تبلت‌های خود اضافه خواهد کرد. شاید به زودی شاهد تبلت جدید 10 اینچی گلکسی تب 5 باشیم یا این که این تبلت به سری تبلت‌های گلکسی Tab E یا گلکسی Tab A اضافه شود. جدا از مسائل گفته شده، تبلت جدید سامسونگ از اندروید 6.0.1 به صورت پیش‌فرض پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال