تصاویری مربوط به پرچمدار بعدی سونی منتشر شد

اگر به یاد داشته باشید هفته پیش تصاویری از یک گوشی مرموز تحت برند اکسپریا سونی در رسانه‌های خبری منتشر شد. این تصاویر که به صورت اختصاصی توسط وب‌سایت GSMArena منتشر شده بود، اسم مدل آن را F8331 مشخص کرده بود. با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم که بدنه این گوشی تمام فلزی بوده و دارای طراحی […]

اگر به یاد داشته باشید هفته پیش تصاویری از یک گوشی مرموز تحت برند اکسپریا سونی در رسانه‌های خبری منتشر شد. این تصاویر که به صورت اختصاصی توسط وب‌سایت GSMArena منتشر شده بود، اسم مدل آن را F8331 مشخص کرده بود. با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم که بدنه این گوشی تمام فلزی بوده و دارای طراحی بسیار جدید و در سطح حرفه‌ای می‌باشد. از طرفی زبان طراحی امنی بالانس شرکت سونی نیز در آن لحاظ شده است. البته با این حال نسیبت به طراحی گوشی‌های قدیمی این شرکت، تغییراتی در این گوشی جدید دیده می‌شود.

برای مثال لبه‌های کناری گوشی خمیده هستند. بر روی قاب پشتی گوشی نیز دو عدد فلاش LED‌ قرار گرفته است که آرایش آنها در کنار دوربین اصلی، تازه و جدید می‌باشد. پنل دیگری نیز در بخش زیرین آن قابل مشاهده می‌باشد که البته به نظر می‌آید مربوط به خطوط آنتن‌دهی گوشی باشد. از شایعاتی که در مورد این گوشی جدید منتشر شده است مربوط به این موضوع است که احتمالا هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی قادر به ضبط ویدئو‌هایی با دقت 4K باشند. در این صورت شاهد چت‌های ویدئویی بسیار باکیفیتی خواهیم بود.

امروز دو عکس جدید از از این گوشی در رسانه‌های خبری منتشر شد. در این تصاویر دو بخش جلویی و پشتی گوشی به نمایش گذاشته شذه است. اما فعلا هیچ کدام از ویژگی‌های جدید این گوشی بروز داده نشده است. در هر صورت با توجه به این تصاویر متوجه خواهیم شد که شرکت سونی در حال برنامه‌ریزی به منظور عرضه یک گوشی کاملا جدید به بازارهای فروش می‌باشد. منطقی به نظر می‌رسد که این گوشی جدید در رویداد IFA 2016 در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال