واتس‌اپ امکان ارسال همزمان یک پیام به چندین گروه را به قابلیت‌های خود افزود

زمانی که قصد ارسال یک خبر مهم را در اکانت واتس‎اپ خود دارید ولی تعداد گروه‎های شما بسیار زیاد است، ممکن است عمل کپی و پیست کردن آن پیام در گروه خانوادگی، شغلی، دوستان دوران مدرسه، دوستان اینترنتی، گروه مختص به بازی پوکمون‎گو و غیره، عملی خسته کننده باشد. ولی اکنون در نسخه‎ی بتای این […]

زمانی که قصد ارسال یک خبر مهم را در اکانت واتس‎اپ خود دارید ولی تعداد گروه‎های شما بسیار زیاد است، ممکن است عمل کپی و پیست کردن آن پیام در گروه خانوادگی، شغلی، دوستان دوران مدرسه، دوستان اینترنتی، گروه مختص به بازی پوکمون‎گو و غیره، عملی خسته کننده باشد. ولی اکنون در نسخه‎ی بتای این اپلیکیشن به دنبال ارائه‎ی یک قابلیت جدید، شما می‎توانید یک پیام را به چندین گفتگو ارسال یا فوروارد کنید تا به عنوان مثال اعلام خبر ازدواج شما ساده‎تر باشد.

قابلیت انتخاب چندین گروه برای ارسال یا فوروارد پیام را می‎‎‎شود گفت باید از همان ابتدا در این اپلیکیشن پیام‎رسانی فوری می‎دیدیم، ولی در واقع ظاهرا تعداد بسیار کمی از اپلیکیشن‎های رقیب امکان آن را دارند. حداقل اکنون می‎توان مطمئن بود که در نهایت این قابلیت در واتس‎اپ دیده می‎شود چون به آخرین نسخه‎ی بتای این اپلیکیشن اضافه شده است. حالا زمانی که قصد فوروارد یک پیام یا به اشتراک‎گذرای یک تصویر، ویدئو یا سند را دارید می‎توانید روی آن آهسته ضربه زده و چندین دریافت‎کننده‎ را انتخاب کنید. این دریافت‎کننده‎ها می‎توانند لیست مخاطبین فردی شما و یا گروه‎های مختلفی باشند که در اکانت واتس‎اپ خود دارید.

اگر شما با افراد زیادی روزانه گفتگو می‎کنید، به منظور ساده‎تر کردن این کار، 3 اکانتی که بیشترین حجم و دفعات گفتگوی شما را به خود اختصاص می‎دهند در بالا قرار خواهند گرفت. بنابراین حتی اگر آن‎ها در لیست آخرین گفتگوهای شما نباشند، پیدا کردنشان هم‎چنان ساده خواهد بود. قابلیت مشخص کردن این 3 گفتگوی برتر در واقع جزئی از آخرین آپدیت در این نسخه‎ی بتا بوده است ولی اکنون با توجه به این قابلیت جدید مفیدتر هم خواهد بود.

شما می‎توانید این آپدیت را از صفحه‎ی بتای واتس‎اپ در پلی‎استور دانلود کنید یا می‎توانید برای ارائه‎ی نسخه‎ی رسمی صبر کنید، گرچه هنوز این زمان مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال