استفاده از مولکول پوست لیمو در درمان دیابت

محققان با استفاده از نوعی مولکول که تنها در پوست لیمو وجود دارد توانستند ساعت بیولوژیکی معیوب سلولهای که تولید انسولین را برعهده دارند ترمیم کنند. ساعت بیولوژیکی یا همان ساعت بدن قادر است تا ارگانیسم ها را برای تغییرات دوره ای هماهنگ کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، محققان دانشگاه ژنو […]

محققان با استفاده از نوعی مولکول که تنها در پوست لیمو وجود دارد توانستند ساعت بیولوژیکی معیوب سلولهای که تولید انسولین را برعهده دارند ترمیم کنند. ساعت بیولوژیکی یا همان ساعت بدن قادر است تا ارگانیسم ها را برای تغییرات دوره ای هماهنگ کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، محققان دانشگاه ژنو با استفاده از مولکول پوست لیمو دیابت نوع دو را درمان کردند. بیشتر افراد مبتلا به دیابت نوع 2 از اختلال در ساعت بیولوژیکی بدن رنج میبرند. با این اختلال عملکرد سولهای لوزالمعده که وظیفه تولید انسولین را بر عهده دارند دچار مشکل میشود. ساعت بیولوژیکی در تمامی سلول های بدن وجود دارد. با ترمیم این ساعت بیلوژیکی میتوان بسسیاری از بیماری ها متابولیک را نیز درمان کرد.

مولکول Nobiletin که در پوست لیمو وجود دارد میتواند ساعت بیولوژیکی سلولها را از نو بازسازی کند و بدین ترتیب عملکرد مختل شده سلولهای تولید کننده انسولین بازیابی شود. این برای اولین بار است که یک مولکول طبیعی میتواند اختلال در تولید انسولین را درمان کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال