ال‌جی: منتظر عرضه‌ی جانشینی برای V10 باشید

ال‌جی رسما تایید کرده که در فصل جاری، گوشی جدیدی را برای سری V معرفی خواهد کرد و در حالی که نام رسمی از این گوشی تاکنون فاش نشده، انتظار می‌رود گوشی مورد نظر این شرکت کره‌ای، جانشینی برای گوشی V10 باشد و احتمالا V20 نام خواهد گرفت. به‌هر‌حال در صورتی که خبرهای گذشته را […]

ال‌جی رسما تایید کرده که در فصل جاری، گوشی جدیدی را برای سری V معرفی خواهد کرد و در حالی که نام رسمی از این گوشی تاکنون فاش نشده، انتظار می‌رود گوشی مورد نظر این شرکت کره‌ای، جانشینی برای گوشی V10 باشد و احتمالا V20 نام خواهد گرفت.

به‌هر‌حال در صورتی که خبرهای گذشته را دنبال کرده باشید، شایعات مختلفی را در مورد گوشی بعدی شرکت ال‌جی شنیده‌اید. گوشی V20 ال‌جی احتمالا در شهریور ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ در این صورت سری بعدی گوشی V شرکت ال‌جی تقریبا کمتر از یک‌سال بعد از معرفی V10 روانه بازار می‌شود.

ال‌جی زمانی گوشی بعدی از سری V را به صورت رسمی تایید کرد که گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم سال 2016 را به صورت رسمی منتشر کرد؛ براساس این گزارش، ال‌جی سود عملیاتی 503 میلیون دلاری را برای خود ثبت کرده و در بخش گوشی‌های‌هوشمند همچنان ناموفق عمل کرده است. آمار شرکت ال‌جی در بخش گوشی‌های‌هوشمند به 132 میلیون دلار رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال