وایو از ویندوزفون جدید خود موسوم به Phone Biz رونمایی کرد

مهرماه امسال بود که وایو به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح ژاپنی قراردادی را برای تولید گوشی‌های‌هوشمند با سیستم‌عامل ویندوز 10 با مایکروسافت امضا کرد. حال امروز وایو از اولین تلفن‌هوشمند خود مبتنی بر این سیستم‌عامل با نام عجیب Phone Biz رونمایی کرد. این گوشی‌هوشمند که همراه با چشم‌بادامی‌های ژاپنی معرفی شد دارای بدنه‌ای کاملا فلزی […]

مهرماه امسال بود که وایو به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح ژاپنی قراردادی را برای تولید گوشی‌های‌هوشمند با سیستم‌عامل ویندوز 10 با مایکروسافت امضا کرد. حال امروز وایو از اولین تلفن‌هوشمند خود مبتنی بر این سیستم‌عامل با نام عجیب Phone Biz رونمایی کرد. این گوشی‌هوشمند که همراه با چشم‌بادامی‌های ژاپنی معرفی شد دارای بدنه‌ای کاملا فلزی بوده که قیمتی حدود 410 دلار را به خود گرفته است.

وایو از ویندوزوفن جدید خود موسوم به Phone Biz رونمایی کرد

مشخصات فنی Phone Biz، مشخصات فنی قابل قبولی است اما همانند لومیا 950 یک گوشی پرچم‌دار و بالارده نیست. این گوشی دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود و چیپست میان‌رده‌ی اسنپ‌دراگون 617 برای آن تعبیه شده است. 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و درگاه میکرو‌اس‌دی برای افزایش حافظه از دیگر مشخصات این گوشی ویندوزفونی است. وایو برای این گوشی دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و جلوی گوشی قرار داده و باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپری گوشی وظیفه‌ی روشن نگه‌داشتن آن را به عهده گرفته است. به لطف ویندوز 10، گوشی جدید شرکت وایو از قابلیت‌هایی همچون دستیار صوتی کورتانا و Windows Continuum پشتیبانی خواهد کرد.

وایو از ویندوزوفن جدید خود موسوم به Phone Biz رونمایی کرد

اولین گوشی‌هوشمند شرکت وایو در سال 2015 منتشر شد. این گوشی که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کرد تنها در کشور ژاپن فروخته شد و به نظر می‌رسد همین مسئله نیز برای وایو Phone Biz صدق خواهد کرد. اکثرا شرکت وایو را همراه با لپ‌تاپ‌هایش آن هم تحت عنوان برند سونی می‌شناسند اما سونی این برند را به شرکتی ژاپنی فروخت. البته سونی هنوز 5 درصد از سهام وایو را در اختیار دارد. علاوه‌بر‌ گوشی‌های‌هوشمند، وایو همچنان لپ‌تاپ‌هایش را در کشورهایی همچون ژاپن، آمریکا و برزیل به فروش می‌رساند.

وایو از ویندوزوفن جدید خود موسوم به Phone Biz رونمایی کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال