برند VAIO وارد عرصه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند می‌شود

شرکت VAIO تصمیم گرفته تا اولین تلفن هوشمند خود را در تاریخ 12 مارچ رونمایی کند. همانطور که می‌دانید سونی این برند را در سال گذشته به شرکت ژاپنی Industrial Partners فروخت و ..

در حالی که کمپانی سونی روز‌های سختی را در زمینه‌ی فعالیت‌های بخش گوشی‌های هوشمند خود می‌گذراند، شرکت VAIO تصمیم گرفته تا اولین تلفن هوشمند خود را در تاریخ 12 مارچ رونمایی کند. همانطور که می‌دانید سونی این برند را در سال گذشته به شرکت ژاپنی Industrial Partners فروخت و حال آن‌ها پس از معرفی جدیدترین لپ تاپ‌های خود طی ماه گذشته وارد بازار تلفن‌های هوشمند خواهند شد.

بنچمارکی که از این گوشی لو رفته تا حدودی مشخصات آن را به ما نشان می‌دهد. سیستم روی یک چیپ 64 بیتی اسنپدراگون 410 کوالکام با چهار هسته‌ی پردازنده و فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتزی به همراه رم دو گیگابایتی مغز هوشمند و پردازشگر اولین گوشی کمپانی وایو را تشکیل می‌دهند. صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی وضوح تصویر اچ‌دی را به همراه دارد. 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات به صورت پیش فرض برای آن در نظر گرفته شده و سنسور دوربینی 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی سنسور دوربینی 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلوی این گوشی در نظر گرفته شده. این موضوع می‌تواند نشان دهنده‌ی این باشد که وایو قصد دارد محتاطانه وارد عرصه‌ی تولید و معرفی دستگاه‌های هوشمند موبایلی شود. اولین گوشی هوشمند وایو سیستم عامل اندروید لالی پاپ را در خود خواهد دید.

گفته می‌شود اولین اسمارت فون شرکت وایو در تاریخ 12 مارچ رونمایی خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال