Verizon از نیمه اول 2016 فقط تلفن های هوشمند VoLTE ارائه خواهد کرد

از سال 2016 ورایزون قصد دارد گوشی هایی را به مشتریان خود بفروشد که تنها از طریق از شبکه Big Red LTE صدای تماس را ارسال می کنند. با توجه به نظراتی که در کنفرانس سرمایه گذاری روز سه شنبه توسط CFO Fran Shammo ارائه شد، ورایزون شروع به فروش گوشی هایی می کند که تماس ها […]

از سال 2016 ورایزون قصد دارد گوشی هایی را به مشتریان خود بفروشد که تنها از طریق از شبکه Big Red LTE صدای تماس را ارسال می کنند. با توجه به نظراتی که در کنفرانس سرمایه گذاری روز سه شنبه توسط CFO Fran Shammo ارائه شد، ورایزون شروع به فروش گوشی هایی می کند که تماس ها را از طریق تکنولوژی VoLTE (مخفف Voice LTE) ارسال می کنند. با استفاده از شبکه پر سرعت برای انتقال صدا، تماس های تلفنی برای اولین بار با صدای HD  انجام خواهد شد و ویدئو چت برای مشتریان اپراتورهای موبایل واضح و شفاف تر خواهد بود.

اصلا نگران نباشید که گوشی فعلی شما به زودی از کار خواهد افتاد. بزرگ ترین اپراتور موبایل آمریکا قصد ندارد به این زودی شبکه CDMA خود را غیر فعال کند.

پس اگر شما نگرانید که اچ تی سی وان (M8) یا سامسونگ گلکسی اس 5 که قصد خرید آن را از ورایزون دارید، به زودی برای تماس های صوتی غیرقابل استفاده خواهد شد، بهتر است بدانید که جای هیچ گونه نگرانی نیست. این اپراتور به احتمال زیاد پیش از غیر فعال کردن CDMA، تا زمانی که تمام گوشی های هوشمند فعال در این شبکه دارای قابلیت VoLTE باشد، صبر می کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال