بنچمارک گلکسی نوت 5 در Geekbench مشاهده شد

سامسونگ به زودی از گلکسی نوت 5 رونمایی می‌کند و تاکنون اطلاعات زیادی از این فبلت لو رفته است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی مخصوص اپراتور Verizon این گوشی نیز در بنچمارک Geekbench  لو رفته باشد. این فبلت در بنچمارک Geekbench  با شماره مدل Sm-N920V قرار گرفته است. اطلاعات منتشر شده‌ی گذشته حاکی از این بودند که سامسونگ قصد […]

سامسونگ به زودی از گلکسی نوت 5 رونمایی می‌کند و تاکنون اطلاعات زیادی از این فبلت لو رفته است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی مخصوص اپراتور Verizon این گوشی نیز در بنچمارک Geekbench  لو رفته باشد. این فبلت در بنچمارک Geekbench  با شماره مدل Sm-N920V قرار گرفته است.

اطلاعات منتشر شده‌ی گذشته حاکی از این بودند که سامسونگ قصد دارد از چیپست جدید خود به نام  Exynos 7422 در این فبلت استفاده کند که پردازنده‌های گرافیکی،رم و مودم LTE  را همگی در یک چیپست ارائه می‌دهد. البته چیپست استفاده شده در این بنچمارک  Exynos 7420 بوده و با اطلاعات بالا تناقض دارد.

بنچمارک منتشر شده از این فبلت رم 4 گیگابایتی آن را نیز تایید کرده و نشان از نمایشگری 5.67 اینچی با رزولوشن QHD می‌دهد. از دیگر شایعات مربوط به این گوشی می‌توان به سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی دوربین اشاره داشت.

انتظار می‌رود سامسونگ بر خلاف گلکسی اس 6 و اس 6 اج درگاه میکرو SD را برای فبلت جدید خود قرار دهد. این در حالیست که گلکسی نوت 5 با سه آپشن 64،32 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ از فبلت جدید خود در 13ام اوت رونمایی کند. علاوه بر گلکسی نوت 5، شاهد نسخه‌ی بزرگ‌تری از گلکسی اس 6 اج نیز خواهیم بود. بسیاری علت رونمایی سامسونگ از این دو گوشی را همزمان نبودن آن با آیفون‌های جدید اپل می‌دانند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال