ببینید: آزمون مقاومت در برابر آب تمامی آیفون‌های اپل؛ آیفون 3G برنده میدان

امروزه دیگر اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی دستگاه‌های خود را با ویژگی مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین آب تولید می‌کنند. این در حالی است که ظاهراً شرکت اپل قصد ندارد که آیفون‌های خود را با این قابلیت تولید کند. بر اساس کالبدشکافی‌های انجام شده روی آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون 6 اس […]

امروزه دیگر اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی دستگاه‌های خود را با ویژگی مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین آب تولید می‌کنند. این در حالی است که ظاهراً شرکت اپل قصد ندارد که آیفون‌های خود را با این قابلیت تولید کند. بر اساس کالبدشکافی‌های انجام شده روی آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس و تجزیه و تحلیل آن‌ها مشخص گردیده که اپل در تولید نسل جدید آیفون‌های خود کارهایی را برای مقاومت بیشتر آن‌ها در برابر آب انجام داده است؛ البته باید توجه داشت که آزمون‌های متعددی در وب‌سایت یوتیوب منتشر شده که همگی یک نتیجه را روایت می‌کنند و آن هم این است که به کار بردن عبارت ضد آب برای آیفون‌های جدید اپل کمی اغراق بوده و هنوز زود است که بخواهیم آن‌ها را بدین لفظ خطاب کنیم.

احتمالاً تاکنون برایتان این سؤال پیش آمده است که واقعاً کدام آیفون اپل بیشترین مقاومت را در برابر آب داراست؟ حال حتماً از شنیدن پاسخ این سؤال تعجب خواهید کرد. طبق آزمونی که توسط یک وبلاگ‌نویس حوزه تکنولوژی به نام Zach Straley روی تمامی آیفون‌های تولیدی اپل انجام گرفته و ویدئوی آن در یوتیوب منتشر شده است، معلوم گشته که آیفون قدیمی 3G که معرفی آن به سال 2009 بر می‌گردد و حالا نزدیک به 7 سال از عمر آن می‌گذرد، مقاوم‌ترین آیفون اپل در برابر سقوط در آب است.

در این ویدئو ابتدا تمامی آیفون‌های اپل، قدیمی و جدید، روی یک تخته قرار داده شده و روی آن چسبانده می‌شوند و سپس Zach Straley آن‌ها را همزمان به زیر آب می‌برد.

مسئله حائز اهمیت و جالب‌توجه در این آزمون، این است که آیفون تازه‌نفس 6 اس که در همه‌جا از آن به عنوان مقاوم‌ترین آیفون اپل در برابر آب یاد شده، در مقایسه با سایر آیفون آن‌چنان حرفی برای گفتن نداشته و نتیجه چندان بهتری هم از خود نشان نمی‌دهد.

ویدئوی زیر مراحل انجام آزمون و نتیجه آن را به‌طور کامل روایت می‌کند که تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/J920M[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال