ویدئوی منتشر شده از آیفون 7 حکایت از حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارد

در حالیکه بیش از دو ماه از زمان معرفی جدیدترین گوشی اپل باقی مانده هر روز شایعات منتشر شده در مورد آیفون 7 بیشتر می‌شود و این بار هم ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون 7 فاقد درگاه 3.55 میلی‌متری هدفون خواهد بود. ویدئوی 6 ثانیه‌ای منتشر شده در وب‌سایت چینی Weibo دو قاب آیفون […]

در حالیکه بیش از دو ماه از زمان معرفی جدیدترین گوشی اپل باقی مانده هر روز شایعات منتشر شده در مورد آیفون 7 بیشتر می‌شود و این بار هم ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون 7 فاقد درگاه 3.55 میلی‌متری هدفون خواهد بود. ویدئوی 6 ثانیه‌ای منتشر شده در وب‌سایت چینی Weibo دو قاب آیفون 7 را به نمایش گذاشته و هنگامی که قسمت پایینی این قاب دیده می‌شود، نمی‌توان درگاه 3.55 میلی‌متری هدفون را در این بخش دید.

در روز گذشته نیز تصاویر جدیدی از هندزفری شرکت اپل با آداپتور تبدیل جک 3.55 میلی‌متری به پورت لایتنینگ دیده شد که ممکن است اپل آن را در جبعه‌ی آیفون 7 برای کاربران قرار دهد. همین تصویر باعث شده تا شایعات پیرامون حذف جک 3.55 میلی‌متری هدفون آیفون 7 بیشتر شود و اپل به جای این درگاه، از اسپیکرهای بیشتری استفاده خواهد کرد. به طور کلی، اپل با حذف درگاه 3.55 میلی‌متری هدفون می‌خواهد آیفون 7 را به یکی از باریک‌ترین آیفون‌های موجود تبدیل کند و از سوی دیگر، می‌تواند ظرفیت باتری این گوشی را نیز افزایش دهد. فاش کننده‌ی معروف توئیتری، OnLeaks، مدعی است که آیفون 7 دارای باتری با ظرفیت 1960 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به آیفون 6 اس، با افزایش 14.3 درصدی مواجه شده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال