ویدئوی جدید نسخه آزمایشی آیفون 7 را نشان می‌دهد

ویدئوی جدیدی در وب‌سایت مطرح Weibo منتشر شده که نسخه‌ی آزمایشی گوشی مورد انتظار اپل را نشان می‌دهد. برای حفاظت از منبع اصلی این ویدئو، قسمت پایینی آن تار شده است. به‌هر‌حال، در ویدئوی فاش شده‌ی امروز، می‌توان نگاهی جامع‌تر به آیفون 7 اپل انداخت و مشصخه‌های ظاهری آن را بررسی کرد. همانند تصاویر فاش شده […]

ویدئوی جدیدی در وب‌سایت مطرح Weibo منتشر شده که نسخه‌ی آزمایشی گوشی مورد انتظار اپل را نشان می‌دهد. برای حفاظت از منبع اصلی این ویدئو، قسمت پایینی آن تار شده است. به‌هر‌حال، در ویدئوی فاش شده‌ی امروز، می‌توان نگاهی جامع‌تر به آیفون 7 اپل انداخت و مشصخه‌های ظاهری آن را بررسی کرد.

همانند تصاویر فاش شده در روزهای قبل مربوط به لنز دوربین آیفون 7، در این ویدئو هم لنزهای به کار رفته در آیفون 7 بزرگ‌تر از نسخه‌های قبل به نظر می‌رسند. همان‌طور که انتظارش می‌رفت، خط‌های آنتن آیفون 7 به کناره‌ها رفته‌‌اند و دیگر در قسمت پشتی گوشی قابل مشاهده نیستند. متاسفانه قسمت تار این ویدئو نمی‌تواند به ما اجازه دهد تا در مورد درگاه 3.55 میلی‌متری آیفون 7 با قاطعیت صحبت کنیم اما اکثر تصاویر فاش شده حکایت از حذف این درگاه صدا و جایگزینی آن با اسپیکر دوم داشتند.

چنانچه در شایعات روزهای گذشته داشتیم، انتظار می‌رفت دکمه‌ی Touch ID آیفون 7 دارای جنسی متفاوت باشد به طوری که کاربر با فشار دادن آن، صدای کلیکی را بشنود اما در این ویدئو، دکمه‌ی Touch ID دچار تغییر خاصی نشده است. شرکت ساکن کوپرتینو در مک‌بوک خود از این ویژگی استفاده کرده و بعید نیست در نسخه‌ی اصلی آیفون 7 نیز، از دکمه‌ی Touch ID همانند مک‌بوک  استفاده کند. اپل در اواخر ماه آینده از آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد و قطعا تا آن زمان، تصاویر و ویدئوهای بیشتری نیز فاش خواهد شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/p42S6[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال