ببینید: مقایسه سرعت تمام مدل‌های آیفون اپل

باور این موضوع ممکن است کمی مشکل باشد، ولی 19 دی‌ماه سال جاری، آیفون اپل دهمین سالگرد تولد خود را پشت سر خواهد گذاشت. تمامی تغییراتی را در نظر بگیرید که این صنعت در طول دهه‎ی گذشته با آن روبرو بوده است. در این روز استیو جابز با رونمایی از محصول جدید اپل اعلام داشت […]

باور این موضوع ممکن است کمی مشکل باشد، ولی 19 دی‌ماه سال جاری، آیفون اپل دهمین سالگرد تولد خود را پشت سر خواهد گذاشت. تمامی تغییراتی را در نظر بگیرید که این صنعت در طول دهه‎ی گذشته با آن روبرو بوده است. در این روز استیو جابز با رونمایی از محصول جدید اپل اعلام داشت آیفون اپل در زمان مناسب تبدیل به مهم‎ترین محصول این شرکت خواهد شد.

خیلی زود این محصول شاهد ظهور اپ‎استورها، پردازنده‎های سریع‎تر، دوربین‎های جلو، صفحات نمایش بزرگ‎تر، باتری‎های بزرگ‎تر و با دوام بیشتر، صفحات نمایش سه بعدی، دستگا‎‎های ضدآب و موارد دیگر بود. سطح اشباع‎سازی بازار آمریکا از گوشی‎های هوشمند به حدی رسید است که اپل اعلام کرد که فروش آیفون در سه ماهه‎ی اول امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

برای دیدن میزان پیشرفت آیفون در طول این سال‎ها توصیه می‌کنیم ویدئوی زیر را حتما تماشا کنید.

در این ویدیو در یک تست سرعت مدل‎های مختلف آیفون، از جمله آیفون SE جدید اپل، با هم مقایسه می‎شوند. این ویدیو که توسط سایت EverythingApplePro ساخته شده است، نشان می‎دهد که، در اکثر قسمت‎ها، مدل‎های جدید آیفون به نسبت مدل‎های قدیمی‎تر عملکرد بهتری داشته‎اند. به عنوان مثال، آیفون SE از نظر قدرت به نسبت آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل بهتر است. رتبه چهارم در اختیار آیفون 6 و به دنبال آن آیفون 6 پلاس قرار دارد. جالب است بدانید که اولین آیفون اپل در رتبه هفتم قرار دارد و آخرین رتبه در اختیار آیفون 4 اس این شرکت است.

تست بنچمارک GeekBench نشان داد که از نظر قدرت آیفون SE با داشتن امتیاز 2550 در بخش تست عملکرد تک‎هسته‎ی پردازنده و 4445 در بخش چند‎‌هسته به نسبت تمامی آیفون‎ها قوی‎تر است. به نسبت آیفون 6 اس پلاس و 6 اس این امتیازهای به دست آمده تنها اندکی بیشتر می‎باشند. در تست HTML5 مرورگر بعد از آیفون 4 اس، آیفون‎ها امتیاز 419 را به دست آورند.

تست کیفیت صدا نشان داد که آیفون SE بلندترین اسپیکرها از نظر حجم صدا در اختیار دارد و سطح بلندی صدا در آیفون 4 اس در پایین‎ترین سطح است. آیفون 6 پلاس و آیفون 6 به ترتیب با رسیدن به دماهای 107.7 و 107.4 درجه‎ی فارنهایت به نسبت سایرین بیشتر گرم شدند.

به این آزمون می‎توان به عنوان تبلیغی عالی برای آیفون SE 4 اینچی اپل نیز نگاه کرد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/loSIx[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال