ویژن‌تک، هاردهای جامد قابل حمل بیشتری را با رابط USB 3.0 معرفی کرد

شرکت ویژن‌تک که مدتیست هاردهای جامد قابل حمل و فوق سریع خود را با رابط USB 3.0 معرفی و وارد بازار کرده، با بازخورد بسیار خوبی روبه‌رو شده و به همین جهت چندین محصول جدید را برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که نیاز به حافظه‌های جانبی دارند، معرفی کرده است. محصولات جدید خانواده Pocket SSD شرکت ویژن‌تک قرار است […]

شرکت ویژن‌تک که مدتیست هاردهای جامد قابل حمل و فوق سریع خود را با رابط USB 3.0 معرفی و وارد بازار کرده، با بازخورد بسیار خوبی روبه‌رو شده و به همین جهت چندین محصول جدید را برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که نیاز به حافظه‌های جانبی دارند، معرفی کرده است. محصولات جدید خانواده Pocket SSD شرکت ویژن‌تک قرار است در حجم‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی و به ترتیب با قیمت‌های 89.99، 149.99 و 279.99 دلار در اختیار کاربران قرار بگیرند.

نسل جدید این هاردهای جامد که به زودی عرضه‌ی آنها در آمریکای شمالی نیز آغاز می‌شود، علاوه بر طراحی بسیار خوب و مهندسی، سرعت فوق‌العاده بالایی داشته و می‌توانند اطلاعات را با سرعت قابل توجهی منتقل نمایند. دلیل اصلی ویژن‌تک برای تولید این حافظه‌ها نیز نیاز به ظرفیت‌های بسیار بالا برای حمل کردن و سرعت بالا بوده و همین موضوع باعث شده شاهد عرضه‌ی این هاردهای جامد قابل حمل از سوی این شرکت باشیم.

اما اندازه VisionTek USB 3.0 Pocket SSD درست برابر با حافظه‌های فلش موجود در بازار می‌باشد، ولی طراحی آن بسیار بهتر و مواد به کار رفته از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. اینطور که سازندگان گفته‌اند، در ساخت این حافظه‌ها از آلومینیوم‌ها با کیفیت که در صنایع هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده شده تا کیفیت بالای محصول، تضمین گردد. استفاده‌ی سازندگان از حافظه‌ی پر سرعت MLC NAND نیز سبب شده سرعت Read و Write این محصولات به 450 و 155 مگابایت در ثانیه برسد، سرعتی 20 بار بیشتر از انتقال اطلاعات به وسیله‌ی یک حافظه‌ی فلش USB 2.0 یا هاردهای اکسترنال موجود در بازار.

اما شاید کمی برای شما هم عجیب باشد که سازندگان توانسته باشند که هارد جامد را به این صورت درست کرده و آن را با رابط USB 3.0 عرضه کنند. خب در این مورد باید بدنید که آنها از تکنولوژی تبدیل رابط USB 3.0 به SATA استفاده نموده‌اند و به همین جهت سرعت این حافظه‌ها نیز فوق‌العاده بالا می‌باشد.

هنوز زمان عرضه‌ی VisionTek USB 3.0 Pocket SSD در سایر قاره‌ها مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال