مشخصات و تصاویر گوشی هوشمند Vivo X6S به بیرون درز کرد

اگر به‌خاطر باشید گوشی X6 Vivo در ماه نوامبر سال گذشته میلادی به همراه گوشی X6 پلاس این شرکت معرفی و عرضه شد. این موضوع نشان از این دارد که گوشی X6S پلاس شرکت Vivo که اخیرا تصاویر و مشخصات آن فاش شده بود، با یک نسخه X6S در زمان رونمایی رسمی همراه خواهد بود. […]

اگر به‌خاطر باشید گوشی X6 Vivo در ماه نوامبر سال گذشته میلادی به همراه گوشی X6 پلاس این شرکت معرفی و عرضه شد. این موضوع نشان از این دارد که گوشی X6S پلاس شرکت Vivo که اخیرا تصاویر و مشخصات آن فاش شده بود، با یک نسخه X6S در زمان رونمایی رسمی همراه خواهد بود.

حال به لطف آژانس تنظیم مقررات و تایید تجهیزات مخابراتی کشور چین که همواره آن را با نام TENNA می‌شناسیم و در لو دادن تصاویر و مشخصات گوشی‌های در شرف معرفی ید طولایی دارد، مشخصات و تصاویر گوشی X6S با حضور برای دریافت تاییدیه این آژانس به بیرون درز کرده است.

بر اساس تصویر منتشر شده، همانطور که مشخص است این گوشی دارای یک بدنه تماما فلزی بسیار نازک و باریک بوده که حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن تعبیه شده است. با استناد به آنچه در لیست مشخصات TENNA برای این گوشی هوشمند ذکر شده، X6S از یک صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچی امولد با رزولوشن 1080 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار بوده، از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی یعنی 4G LTE پشتیبانی کرده و قرار است میزبان نسخه 5.1 پلتفرم محبوب اندروید، یعنی اندورید آبنبات‌چوبی باشد. همچنین این گوشی دارای ابعادی معادل 147.9 در 73.75 در 6.56 بوده و وزنی برابر با 140.5 گرم خواهد داشت.

از آنجایی که کنفرانس جهانی موبایل که طبق روال هر سال در این فصل و در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، پیش رو بوده و نزدیک است، احتمال می‌رود که شرکت Vivo دست نگه داشته و قصد دارد تا دو گوشی X6S و X6SPlus خود را در این رویداد رونمایی کند. با این حال حتی اگر این اتفاق هم نیوفتد و دو گوشی مذکور در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی نشوند، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آتی شاهد معرفی رسمی آن‌ها باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال