ساعت هوشمند جدید ویوو با شارژ کامل تا ۱۶ روز دوام می آورد

ساعت جدید ویوو واچ ۳ رونمایی شد. این ساعت می تواند در حالت شارژ کامل تا ۱۶ روز کار کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت جدید ویوو نسبت به نسل قبلی خود کمی باریک تر شده است. در این ساعت در بخش بالایی یک دکمه چرخان از جنس فولاد ضد زنگ […]

ساعت جدید ویوو واچ ۳ رونمایی شد. این ساعت می تواند در حالت شارژ کامل تا ۱۶ روز کار کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت جدید ویوو نسبت به نسل قبلی خود کمی باریک تر شده است. در این ساعت در بخش بالایی یک دکمه چرخان از جنس فولاد ضد زنگ قرار دارد و در سمت راست نیز یک دکمه فشاری قرار گرفته که بااستفاده از آن می توان از رابط کاربری و دیگر عملکردها بهره برد.

ساعت ویوو واچ ۳ دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی است و شیشه محافظ آن به شکل منحنی سه بعدی است. همچنین از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره میبرد. مقاومت آن تا عمق ۵ متری زیر آب تضمین شده است. ویوو واچ ۳ دارای قابلیت های نظارت بر سلامتی از قبیل نمایشگر ضربان قلب، سنسور محاسبه میزان اکسیژن خون و هشدار ضربات غیرعادی قلب است. همچنین امکان رهگیری چرخه قاعدگی زنان، خواب و استرس نیز در آن وجود دارد.

امکان شناسایی سطوح بالای نویز نیز توسط این ساعت وجود دارد و این کار با هدف محافظت از شنوایی کاربر انجام میشود. این ساعت می تواند از ۱۰۰ حالت تمرینی و برنامه های شخصی سازی شده ورزشی پشتیبانی کند. سیستم عامل اختصاصی BlueOS در آن قرار دارد و می تواند در نقش کلید خودرو و یا استفاده به عنوان دوربین به کار رود. با پشتیبانی از eSIM نیز می توان تماس ها را بدون نیاز به هندزفری مدیریت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال