فولکس‌واگن قصد دارد 30 خودروی الکتریکی را در مدت 10 سال عرضه کند

با رسوایی اخیر 18.2 میلیون دلاری شرکت فولکس‌واگن، حساب‌های این شرکت در بانک تا حد زیادی خالی شدند و حالا مدیران امید دارند تا بتوانند با عرضه‌ی خودروهای الکتریکی، این خسارت را جبران نمایند. این خبر در کنفرانسی که به تازگی فولکس‌واگن برگزار نموده، توسط مدیر ارشد اجرایی شرکت، آقای ماتیاس مولر و در قالب برنامه‌ی “Together […]

با رسوایی اخیر 18.2 میلیون دلاری شرکت فولکس‌واگن، حساب‌های این شرکت در بانک تا حد زیادی خالی شدند و حالا مدیران امید دارند تا بتوانند با عرضه‌ی خودروهای الکتریکی، این خسارت را جبران نمایند. این خبر در کنفرانسی که به تازگی فولکس‌واگن برگزار نموده، توسط مدیر ارشد اجرایی شرکت، آقای ماتیاس مولر و در قالب برنامه‌ی “Together – Strategy 2025” اعلام شده است.

اینطور که آقای مولر اعلام کرده، طبق این برنامه، فولکس‌واگن قصد دارد تا ظرف مدت 10 سال آینده، 30 خودروی الکتریکی را طراحی و عرضه نماید. آنها می‌خواهند از اشتباهات قبلی خود درس گرفته و با شرایط بسیار خوبی که فراهم شده، نهایت استفاده را ببرند.

به همین منظور و برای رسیدن به این نقطه، مدیران فولکس‌واگن ساختار کلی فعالیت‌های خود را به صروت کامل تغییر داده و تمرکز اصلی خود را بر روی خودروهای الکتریکی قرار داده‌اند. یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌ها در این مورد، تلاش مهندسین این شرکت برای طراحی اختصاصی باتری‌های الکتریکی می‌باشد، کاری که شرکتی همجون تسلا نیز آن را انجام می‌دهد. نتیجه‌ای که آنها از انجام این کار انتظار آن را دارند، عرضه کردن 2 تا 3 میلیون خودروی الکتریکی تا سال 2025 می‌باشد. توسعه اتومبیل‌های خودران نیز از دیگر مواردی است که فولکس‌واگن بر روی آن تمرکز کرده و تا پایان دهه‌ی جاری یعنی سال 2020، آنها سیستم خودران خود را معرفی خواهند نمود. پس از استفاده از این سیستم در خودروهای این شرکت، سازندگان می‌خواهند این سیستم را در اختیار دیگر شرکت‌ها نیز قرار دهند.

چنین برنامه‌ی بزرگی به پول زیادی نیز نیاز دارد، در مورد فولکس‌واگن اعلام کرده که سرمایه‌گذاری آنها نسبت به گذشته دو برابر بیشتر شده است. در حال حاضر VW در شرایطی نیست که بتواند هزینه‌های خود را بدون هیچ مشکلی پرداخت کند و برای جبران هزینه‌ها در بخش‌های مختلفی همچون R&D (تحقیق و توسعه)، باید از مخارج مربوط به بخش اداری نیز بکاهد تا بتواند این هزینه را جبران کند.

هنوز مشخص نیست که فولکس‌واگن انجام کار خود تا چه اندازه جدیست، اما از آنجایی که آنها می‌خواهند با عرضه کردن این خودروهای الکتریکی، زیان خود را جبران و سود به دست آورند، می‌توانیم انتظار محصولاتی درخور را از سوی فولکس‌واگن داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال