ولوو از سال آینده آزمایش خودروهای هوشمند در خیابان‌های لندن را آغاز خواهد کرد

خودروهای هوشمند این روزها مورد توجه بسیاری از خودروسازان قرار گرفته‌اند و همگان تلاش دارند تا بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند چرا که معتقد هستند که در آینده خودروهای هوشمند جای محصولات فعلی را خواهند کرد. حالا شرکت ولوو نیز به صورت رسمی از برنامه‌ی خود برای آزمایش خودروهای هوشمند در خیابان‌های لندن […]

خودروهای هوشمند این روزها مورد توجه بسیاری از خودروسازان قرار گرفته‌اند و همگان تلاش دارند تا بتوانند در این عرصه موفق عمل کنند چرا که معتقد هستند که در آینده خودروهای هوشمند جای محصولات فعلی را خواهند کرد. حالا شرکت ولوو نیز به صورت رسمی از برنامه‌ی خود برای آزمایش خودروهای هوشمند در خیابان‌های لندن از سال آینده خبر داده است.

این برنامه که Drive Me London نام دارد، قرار است از اواسط سال 2017 آغاز شده و در آن از خودروهای نیمه‌هوشمند در خیابان‌های عمومی استفاده شود. همچنین در ادامه انتظار می‌رود که تعداد این خودروهای هوشمند تا اوایل سال 2018 به 100 دستگاه برسد. هدف از آزمایش این خودروها نیز کاهش آلودگی و ازدحام خیابان‌ها و افزایش امنیت اعلام شده است.

drive-me-london-2

مدیر ارشد اجرایی شرکت ولوو در این مورد اعلام کرده که هر چه زودتر ما شاهد خودروهای هوشمند در خیابان‌ها باشیم، جان مردم نیز بیشتر از قبل حفظ خواهد شد. آن‌ها معتقد هستند که خودروهای هوشمند می‌تواند امنیت بسیار بالایی را برای کاربران و مردم به همراه داشته باشد چرا که پیش‌تر نیز این موضوع در خودروهای نیمه‌هوشمند CX90 و S90 شرکت ولوو آزمایش شده و سازندگان موفق شده‌اند تا امنیت کاربران خود را تا حد زیادی نسبت به دیگر خودروهای معمولی افزایش دهند. حالا که این خودروها از قبل نیز هوشمندتر شده‌اند، ولوو توانسته بستری مناسب را در خیابان‌های لندن برای آزمایش این خودروهای هوشمند فراهم نماید.

البته هنوز مشخص نشده که چه کسانی قرار است به عنوان رانندگان پشت فرمان این خودروهای هوشمند قرار بگیرند، اما باید اشاره داشته باشیم که مدیران ولوو به دنبال ریسک کردن نیستند، پس باید برنامه‌ی بسیار خوبی برای نشان دادن توانایی‌های خود در توسعه خودروهای هوشمند، داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال