ولوو قصد دارد تا سال 2017، خودرو‌ی بدون سرنشین خود را آزمایش کند

به تازگی، شرکت بزرگ ولوو در خبری اعلام کرده که قصد دارد خودروهای بدون سرنشین خود را در برابر عموم آزمایش کند. این در حالی است که شرکت‌های تولید کننده‌ی خودروهای بدون سرنشین دیگر، از محصولات جدید خود، پشت درهای بسته رونمایی کرده بودند. اما ولوو به صورت رسمی اعلام کرده است که آزمایش خودروی جدید این شرکت، تحت برنامه‌ای با نام “Drive Me” و در خیابان‌های کشور سوئد، انجام خواهد شد…

به تازگی، شرکت بزرگ ولوو در خبری اعلام کرده که قصد دارد خودروهای بدون سرنشین خود را در برابر عموم آزمایش کند. این در حالی است که شرکت‌های تولید کننده‌ی خودروهای بدون سرنشین دیگر، از محصولات جدید خود، پشت درهای بسته رونمایی کرده بودند. اما ولوو به صورت رسمی اعلام کرده است که آزمایش خودروی جدید این شرکت، تحت برنامه‌ای با نام “Drive Me” و در خیابان‌های کشور سوئد، انجام خواهد شد.

اولین باری که این برنامه توسط شرکت ولوو معرفی شد، مربوط به سال 2013 می‌شود و به نظر می‌رسد که حالا این شرکت، از آمادگی بسیار بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده و قصد دارد تا با اطمینان بیشتری، محصول جدید خود را به صورت عمومی آزمایش کند.

reaffirms plans to conduct public test of self-driving cars in 2017 2

در آخرین کنفرانسی که از سوی شرکت ولوو برگزار شد، مدیر بخش R&D (تحقیق و توسعه) این شرکت، آقای Peter Martens در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دلیل اصلی این آزمایش عمومی، این است که ما در دنیایی پر از ترافیک، پر از خودرو و پر از چراغ‌های راهنمایی به سر می‌بریم، به همین دلیل باید آزمایش‌های ما واقعی باشد. اگر بخواهیم همچون رقبای خود، یعنی شرکت‌های مرسدس‌ بنز و آئودی، تنها محیط داخلی خودرو یا حرکت آن در پیست مسابقات را نشان دهیم، کار نسبتا آسانی پیش رویمان خواهد بود.

البته این مدیر ارشد، نتها اینگونه به موضوع نگاه نکرد، بلکه صحبت‌هایی را در رابطه با شیرین کاری آئودی و ساخت خودروی بدونن سرنشین RS 7s با قدرت 560 اسب بخار و نمایش آن در پیست مشهور Hockenheimring Baden-Wurttemberg را در ماه اکتبر سال گذشته، با خبرنگاران داشت. همچنین، موضوع دیگری که وی به آن اشاره کرده بود و آن، نمایش نمای داخلی خودرو بود، مربوط به معرفی خودروی F 015 شرکت مرسدس‌بنز می‌شود که این شرکت، تنها به نمایش محیط داخلی خودرو بسنده کرده بود..

با این‌حال، باید منتظر ماند و دید که ولوو برای سال 2017 و آینده‌ی خودرو‌های بدون سرنشین، چه برنامه هایی را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال