ملاقاتی با خودروی 2.4 میلیون دلاری Aston Martin Vulcan

چه اتفاقای در حال رخ دادن در قلب شهر ولزبورن انگلستان می‌باشد؟ در حال حاضر آستون‌مارتین در حال سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری برای تولید خودرویی فوق‌العاده سریع، فوق‌العاده قدرتمند و فوق‌العاده زیبا از خانواده‌ی Vulcan می‌باشد! تنها 24 دستگاه از این اتومبیل قدرتمند تولید شده و هر کسی نمی‌تواند یکی از آنها را داشته باشد. […]

چه اتفاقای در حال رخ دادن در قلب شهر ولزبورن انگلستان می‌باشد؟ در حال حاضر آستون‌مارتین در حال سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری برای تولید خودرویی فوق‌العاده سریع، فوق‌العاده قدرتمند و فوق‌العاده زیبا از خانواده‌ی Vulcan می‌باشد!

تنها 24 دستگاه از این اتومبیل قدرتمند تولید شده و هر کسی نمی‌تواند یکی از آنها را داشته باشد. موتور 7 لیتری این خودروی سوپراسپرت قادر به تولید 820 اسب بخار نیرو است و می‌تواند با وجود بدنه‌ای از جنس فیبر کربن سرعتی فوق‌العاده بالا را برای کاربران به همراه داشته باشد.

فرمان خودروهای فرمول یک که در این اتومبیل استفاده شده خود تنها 20,000 دلار قیمت دارد و پیش از اینکه پشت این خودرو بشینید، باید بدانید که یک اژدها در انتظارتان خواهد بود! تمامی بخش‌های مختلف این خودرو از اتومبیل‌های فرمول یک و محصولاتی که پیشتر آستون‌مارتین تولید کرده، اقتباس گرفته شده و می‌تواند بی‌نظیر باشد.

Watch $2.4 Million Aston Martin Vulcan’s Fiery Wrath 2

سه حالت مختلف برای راندن این خودرو وجود دارد که کاربران می‌توانند به کمک آنها، قدرت اتومبیل را در سه اندازه‌ی مختلف 550، 620 و 820 اسب بخار قرار دهند تا بر اساس سبک رانندگی خود، از این محصول استفاده نمایند. سوئیچ کردن بین این حالت‌ها نیز بسیار آسان بوده و از قسمت راستی روی فرمان انجام می‌گیرد.

و البته باید اشاره کنیم که این خودرو اولین محصول از خانواده‌ی Vulcan نبوده و آخرین آنها نیز نخواهد بود. مدیر ارشد اجرایی شرکت، آقای Andy Palmer در مورد این خودرو اعلام کرده که این محصول پتانسیل آن را دارد که هر سال یک نسخه‌ی ویژه از آن معرفی گردد. این موضوع نیز در برنامه‌های آستون‌مارتین وجود دارد و آنها در حال تلاش برای توسعه انواع مختلفی از این خودرو هستند.

Watch $2.4 Million Aston Martin Vulcan’s Fiery Wrath 3

نظر شما چیست؟ آیا واقعا این خودرو ارزش پرداخت 2.4 میلیون دلار را خواهد داشت؟ و آیا شما هم از افرادی هستید که این میزان پول را برای خرید یک خودرو صرف می‌کنند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال