25 آبان‌ماه، زمان عرضه‌ی عنوان بزرگ Watch Dogs 2 خواهد بود

شرکت یوبی‌‌سافت که به تازگی از عنوان جدید و بزرگ خود با نام Watch Dogs 2 طی رویداد E3 2016 رونمایی به عمل آورده است، قرار است این عنوان را در تاریخ 15ام (25 آبان‌ماه) به صورت جهانی به بازارهای فروش عرضه نماید. این بازی که به صورت رسمی توسط برند Watch Dogs و توسط تیم خالق […]

شرکت یوبی‌‌سافت که به تازگی از عنوان جدید و بزرگ خود با نام Watch Dogs 2 طی رویداد E3 2016 رونمایی به عمل آورده است، قرار است این عنوان را در تاریخ 15ام (25 آبان‌ماه) به صورت جهانی به بازارهای فروش عرضه نماید. این بازی که به صورت رسمی توسط برند Watch Dogs و توسط تیم خالق آن توسعه یافته است، گفته می‌شود برای طراحی و تولید آن، دو سال زمان صرف شده است.

Watch_Dogs 2 (3)

در بازی Watch Dogs 2 کاربران تحت نقش کاراکتری با نام Marcus Holloway در محیط Bay Area شهر سان‌فرانسیسکو گردش خواهند کرد. کیفیت گرافیکی اشیا در این بازی بسیار بالا بوده و از طرفی محیط‌های ساختگی آن به واقعیت بسیار نزدیک هستند.

Watch_Dogs 2 (2)

داستان بازی Watch Dogs 2 از این قرار است که در Bay Area سان‌فرانسیسکو، شهر انقلاب تکنولوژی و فناوری، با کاراکترهای پیش‌بینی شده در این بازی و در بین ناحیه‌ها و شهرهای به هم پیوسته آن به دنبال یک کاوش جدید خواهید بود. در حقیقت به وسیله شبکه‌ای و ابزاری که در اختیار خواهید داشت، به صورت بی‌سابقه و در مقیاس بسیار بزرگی به دستکاری در تاسیسات مهم شهر خواهید پرداخت و کنترل شهر را از این راه در دست خواهید گرفت. در واقع شما در نقش کاراکتری به نام Marcus Holloway که یک هکر حرفه‌ای به حساب می‌آید سعی خواهید کرد تمامی موانع را از میان راه خود برداشته تا بتوانید فساد بزرگ ایجاد شده در شهر را برملا کرده و آن از آن جلوگیری کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/l8Pwy[/aparat]

کاربران می‌توانند از فضای باز (open world) این بازی در منطقه Bay Area شهر سان‌فرانسیسکو استفاده کامل را ببرند. این شهر آخرین منطقه‌ای است که با سیستم عامل بسیار پیشرفته زیرساختی ctOS 2.0 سازگار شده است. یکی از معایب این سیستم عامل این است که با استفاده از آن می‌توان در تمامی بخش‌های شهر رخنه کرده و تمامی قسمت‌های آن را تحت کنترل گرفت. بازی Watch Dogs 2 یک اپلیکیشن از سری open world، اکشن و ماجراجویی به حساب می‌آید که Bay Area شهر سان‌فرانسیسکو زمین بازی و هکر کردن وسیله شما برای لذت بردن از کنترل شهر خواهد بود. در مورد کاراکتر Marcus Holloway نیز باید گفت که این هکر قرار است سیستم عامل ctOS 2.0 را غیر فعال کرده و بزرگترین عملیات هک قرن را رقم بزند. در ادامه با انجام این هک، به صورت کاملا تهاجمی و البته قدرتمندانه و از طرفی کاملا مخفیانه، فعالیت روزانه شهر را کنترل خواهید کرد. بازی Watch Dogs 2 بر روی کنسول‌های بازی پلی‌استیشن 4 سونی، ایکس‌ باکس وان مایکروسافت و همچنین کامپیوترهای شخصی در تاریخ 15ام نوامبر 2016 (مصادف با 25ام آبان‌ ماه) قابل دسترسی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال