ببینید: هر دو آیفون جدید اپل می‌توانند یک ساعت در آب غوطه‌ور مانده و دوام بیاورند

نسل جدید آیفون‌های اپل، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس از دیروز به‌صورت عمومی وارد بازارهای فروش شده‌اند و به طبع بسیاری از کاربران پس از دریافت آن‌ها اقدام به انجام آزمایش‌های متعددی روی این دستگاه‌های محبوب کنند. همین امر باعث شده از دیروز تاکنون بازار آزمایشات مختلف آیفون‌های جدید اپل داغ شده و […]

نسل جدید آیفون‌های اپل، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس از دیروز به‌صورت عمومی وارد بازارهای فروش شده‌اند و به طبع بسیاری از کاربران پس از دریافت آن‌ها اقدام به انجام آزمایش‌های متعددی روی این دستگاه‌های محبوب کنند. همین امر باعث شده از دیروز تاکنون بازار آزمایشات مختلف آیفون‌های جدید اپل داغ شده و این دو دستگاه نقل محافل خبری شوند.

امروز هر دو آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را درون یک ظرف آب قرار داده‌اند تا آزمون آب را برای آن‌ها به اجرا بگذارند. این در حالی است که هیچ‌یک از این دو گوشی‌هوشمند گواهینامه مقاومت در برابر آب را دریافت نکرده‌اند.

در این آزمون پس از 60 دقیقه خیساندن دستگاه‌ها، هردوی آن‌ها هنوز به‌خوبی کار می‌کردند. پس‌ازاینکه یکی از گوشی‌ها خشک شد، جک 3.5 میلی‌متری آن (درگاه هدفون) و درگاه کابل لایتنینگ آن مورد آزمایش قرار گرفت که هر دو قسمت سالم بود و کار می‌کرد. این مسئله تعجب ما را برانگیخت، چرا که دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند وقتی محصولشان این‌گونه قابلیتی داشته باشد آن در بوق و کرنا می‌کنند اما باوجود این که این دو آیفون قادرند تا 1 ساعت در آب دوام بیاورند، اپل هیچ سخنی به میان نیاورده است.

با همه این تفاسیر، نتیجه این آزمون این است که هر دو آیفون به‌صورت رسمی ضدآب نیستند و چیزی که در اینجا به ذهن می‌رسد استفاده از یک قاب محافظ برای گوشی در زمان استفاده از آن در زیر باران است. کاربران نباید پس از دیدن این ویدئو تصور کنند که آیفون آب‌خورده و آسیب‌دیده‌شان را با مراجعه به نمایندگی‌های اپل می‌توانند در قالب استفاده از گارانتی تعویض کرده یا تعمیر کنند، زیرا ضدآب بودن این دو گوشی اهالی کوپرتینو رسماً اعلام نشده است.

ویدئوی زیر مراحل انجام آزمایش فوق‌الذکر را نشان می‌دهد:

[aparat]http://www.aparat.com/v/EzAfZ[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال