احتمالاً در آینده شاهد عرضه شارژرهای بی سیم ۱۰۰ واتی خواهیم بود

در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده موبایل به دلیل مشکل داغ کردن شارژر ها امکان تولید شارژر های وایرلس با توان بالا را ندارند. اما احتمالاً این مشکل تا سال ۲۰۲۱ برطرف شده و تا آن زمان نیز شاهد تولید شارژر بی سیم ۱۰۰ واتی خواهیم بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده موبایل به دلیل مشکل داغ کردن شارژر ها امکان تولید شارژر های وایرلس با توان بالا را ندارند. اما احتمالاً این مشکل تا سال ۲۰۲۱ برطرف شده و تا آن زمان نیز شاهد تولید شارژر بی سیم ۱۰۰ واتی خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربری به نام Digital Chat Station از دنیای تکنولوژی افشاگری هایی را در توییتر انجام داده و گفته است سازندگان موبایل تلاش دارند در زمینه فناوری شارژ وایرلس به پیشرفت‌هایی دست یابند و بدین ترتیب از سال ۲۰۲۱ تولید شارژر بیسیم ۱۰۰ واتی نیز آغاز خواهد شد.

در حال حاضر داغ کردن بیش از اندازه شارژرهای بی سیم توان بالا مشکل اصلی شرکت های سازنده است. هر چه توان شارژر بالاتر می‌رود حرارت تولید شده نیز افزایش یافته و با توجه به سایز کوچک پدهای شارژر امکان دفع این حرارت نیز وجود نخواهد داشت و بدین ترتیب سازندگان موبایل باید این مشکل را هرچه سریعتر حل کنند. علاوه بر آن باتری های موبایل نیز در آینده باید از این شارژر بی سیم پشتیبانی می کنند تا مقدار خروجی بیشتر به هدر نرود.

در حال حاضر مشخص نیست چه شرکتی به عنوان اولین تولید کننده شارژرهای 100 واتی خواهد بود. اما احتمالا شرکت هایی چینی مانند اوپو می توانند به عنوان پیشگامان این فناوری در جهان باشند. این شرکت امسال شارژر بی سیم 65 واتی را به بازار عرضه کرده بود. اوپو پیش از این اعلام کرده بود فناوری های استفاد شده در شارژر باسیم 125 واتی ساخت این شرکت پس از 800 دوره شارژ، ظرفیت باتری را تا 80 درصد کاهش می دهد و همین موضوع برای شارژر بی سیم 65 واتی نیز با 90 درصد کاهش مواجه خواهد بود. بنابراین می توان نتیجه گرفت شارژر بی سیم 100 واتی نیز در آینده به شدت عمر باتری را کاهش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال