هاردهای جدید سری Gold وسترن دیجیتال معرفی شدند

همانطور که می‌دانیدشرکت وسترن دیحیتال یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان هاردها و حافظه‌های جانبی در می‌باشد و هاردهای مکانیکی این شرکت که برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود، در سری‌ها و رنگ‌های مختلف سبز، آبی، قرمز، ارغوانی، طوسی و مشکی بوده و هر کدام به صورت جداگانه ویژگی خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به تازگی […]

همانطور که می‌دانیدشرکت وسترن دیحیتال یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان هاردها و حافظه‌های جانبی در می‌باشد و هاردهای مکانیکی این شرکت که برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود، در سری‌ها و رنگ‌های مختلف سبز، آبی، قرمز، ارغوانی، طوسی و مشکی بوده و هر کدام به صورت جداگانه ویژگی خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به تازگی نیز شرکت وسترن دیجیتال محصولات جدید سری Gold را مخصوص دیتاسنترها معرفی نموده و آن را از طریق برخی از فروشندگان آمریکایی و همچنین فروشگاه خود، در اختیار کاربران قرار داده است.

هاردهای مکانیکی سری Gold شرکت وسترن دیجیتال که مخصوص دیتاسنترها طراحی شده علاوه بر عرضه شدن با ظرفیت‌های بالای 8 ترابایت، به تکنولوژی HelioSeal برای بهبود عملکرد هارد نیز مجه شده است. همچنین این هاردها با مصرف برق پایینی که دارند می‌توانند مورد توجه بسیاری از دیتاسنترها نیز قرار داشته باشند. یکی دیگر از مواردی که باعث شده تا این هاردها را بتوانیم از محصولات بسیار خوبی که وسترن دیجیتال طراحی و تولید نموده در نظر بگیریم، این است که این مهندسین WD موفق شده‌اند تا هزینه نهایی برای خریدار ررا نیز کاهش داده و به نسبت حجم و ظرفیتی که این هاردها دارد، نسبت به گذشته پول کمتری را پرداخت نمایند. علاوه بر این مدیران وسترن دیجیتال اذعان داشته‌اند که محصولات سری Gold این شرکت از پشتیبانی مخصوص آنها نیز در سراسر دنیا برخوردار خواهد بود.

در واقع هدف از عرضه کردن این هاردها تنها ارائه یک رنگ جدید و خانواده‌ای نو نبوده و سیستم‌های الکترونیکی جدیدی که در این هاردها به کار گرفته شده علاوه بر کاهش پیدا کردن مصرف برق، عملکرد آنها را نیز بهتر نموده است. همچنین حالا شاهد افزایش پیدا کردن سرعت Write و Read این هاردها تا 30 و 18 درصد هستیم.

انتظار می‌رود با معرفی شدن این محصولات جدید، دیگر شرکت‌ها نیز بخواهند رقابیتی جدید را با وسترن دیجیتال بر سر عرضه کردن هاردهای مخصوص دیتاسنترها و سرورها، آ؛از نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال