آیا گوشی جدید ال جی، G4c شایسته‌ی نام G4 می‌باشد؟

چند روز پیش ال جی از پرچمدار جدید خود به نام G4 رونمایی کرد. حالا بعد از گذشت چند روز، وبسایت‌های آلمانی خبر از عرضه‌ی G4c می‌دهند. پرچمدار قبلی ال جی نیز دارای برادر کوچک‌تری به نام LG G3c بود اما به نظر می‌رسد این بار قضیه کمی فرق کند و شاید G4c اصلا شایسته‌ی […]

چند روز پیش ال جی از پرچمدار جدید خود به نام G4 رونمایی کرد. حالا بعد از گذشت چند روز، وبسایت‌های آلمانی خبر از عرضه‌ی G4c می‌دهند. پرچمدار قبلی ال جی نیز دارای برادر کوچک‌تری به نام LG G3c بود اما به نظر می‌رسد این بار قضیه کمی فرق کند و شاید G4c اصلا شایسته‌ی نام G4 نباشد چرا که مشخصات جالبی را در گوشی مشاهده نمی‌کنیم.

ال جی جی 4 دارای سنسور قدرت‌مند 16 مگاپیسکلی با دوربین با حالت تنظیم کامل دستی و قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 2K است اما G4c با ظاهر یکسانی که با G4 دارد هیچ کدام از ویژگی‌های دوربین G4 را در خود نمی‌بیند. حتی نسخه‌ی چرمی G4 نیز برای G4c عرضه نمی‌شود و این گوشی فقط از نسخه‌ی پلاستیکی G4 بهره می‌برد.

ال جی قصد دارد تا گوشی ارزان قیمت‌تری را نسبت به G4 عرضه کند و اختلاف 200 یورویی آن‌ها گواهی همین موضوع است. G4c قیمتی حدود 270 تا 300 یورو را خواهد داشت. این گوشی 5 اینچی دارای رزولوشن 720x 1,280 بوده که تراکم پیسکلی 294 پیسکل در اینچ را در خود می‌بیند.

چیپست اسنپدراگون 410 برای این گوشی تعبیه شده که چهار پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی از آن پشتیبانی می‌کنند. رم گوشی بیشتر از 1 گیگابایت نیست و حافظه‌ی داخلی آن هم تنها 8 گیگابایت می‌باشد. ال جی برای این گوشی باتری 2,540 میلی آمپری را در نظر گرفته است.

دوربین اصلی گوشی سنسوری 8 مگاپیسکلی را خواهد داشت و دوربین جلوی گوشی با داشتن تنها 5 مگاپیسکل نمی‌تواند سلفی گیران را هم به این گوشی جذب کند! LG G4c با رابط کاربری مخصوص ال جی به نام UX 4.0 و جدیدترین سیستم عامل گوگل به نام لالی پاپ روانه بازار خواهد شد.

چنانچه مشاهده کردید، مشخصات این گوشی نمی‌تواند کلمه‌ی G4 را با خود یدک بکشد اما قیمت ارزان آن و ظاهر نسبتا زیبای این گوشی را شاید بتوان از نقاط برجسته‌ی گوشی دانست. نظر شما چیست؟‌ آیا نام G4 برازنده‌ی این گوشی می‌باشد یا ال جی یک میان رده‌ی متوسطی را معرفی کرده؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال