بهترین ویژگی‌ آیفون 6 اس از نگاه کاربران؛ 3D تاچ و دوربین 12 مگاپیکسلی

آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس اپل که از دیروز یعنی 25 سپتامبر برای خرید در دسترس کاربران و هواداران مشتاق این شرکت قرار گرفته، نماینده گوشی‌های هوشمند نسل 9 اپل هستند. آیفون‌های جدید 6 اس و 6 اس پلاس ازلحاظ طراحی ظاهری، همانند گوشی‌های نسل قبلی خود (آیفون 6 و 6 پلاس) به […]

آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس اپل که از دیروز یعنی 25 سپتامبر برای خرید در دسترس کاربران و هواداران مشتاق این شرکت قرار گرفته، نماینده گوشی‌های هوشمند نسل 9 اپل هستند. آیفون‌های جدید 6 اس و 6 اس پلاس ازلحاظ طراحی ظاهری، همانند گوشی‌های نسل قبلی خود (آیفون 6 و 6 پلاس) به نظر می‌رسند؛ اما این مسئله بدین معنی نیست که چیز جدیدی برای ارائه ندارند. در حقیقت لیست مشخصات و پیشرفت‌های این محصولات بسیار بلندبالا و شگفت‌انگیز است.

در اوایل این ماه نظرسنجی باهدف اطلاع از ویژگی‌های موردعلاقه آیفون 6 اس از نظر کاربران منتشر گردید.

همان‌طور که در نتایج مشاهده می‌کنید، فناوری 3D Touch با کسب 38.06 درصد از تمام آرا (که 1100 رأی بوده) توانسته است بیشترین توجه کاربران را به خود جلب نماید. شبیه فناوری Force Touch که قبلاً در اپل‌واچ (ساعت هوشمند اپل) و در آخرین نسل از مک‌بوک‌های اپل شاهد آن بودیم، فناوری 3D جدید نیز در واقع بدین معنی است که آیفون‌های جدید فشار وارد شده بر روی صفحه‌نمایش را به‌خوبی احساس کرده و بر مبنای این میزان فشار نتیجه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند.

apple-vote

بعد از فناوری 3D Touch در میان مشخصات آیفون‌های جدید 6 اس، جایگاه بعدی بر اساس بیشترین رای (25.99 درصد که متعلق به 751 نفر بوده) را دوربین 12 مگاپیکسلی پشت دستگاه با قابلیت ضبط ویدئوی 4K از آنِ خود کرده است. همان‌طور که می‌دانید آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس، اولین آیفون‌هایی هستند که قابلیت فیلم‌برداری 4K را دارا می‌باشند. حافظه رم 2 گیگابایتی و چیپست A9 اپل نیز با کسب آرای قابل‌توجه، به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال